В спробах зробити свою лінійку електромобілів менш заплутаною, компанія Audi офіційно переводить свій кроссовер E-Tron всередину сімейства Q під назвою Q8 E-Tron та SQ8 як в звичайному, так і в спортивному Sportback кузові. Фейсліфтинг електричного кроссовера приносить оновлений зовнішній вид, акумулятор збільшеної ємності, більше запасу ходу та прискорену зарядку.
Із інших змін в Audi Q8 E-Tron відмічені удосконалений двигун на задній осі, пневматична підвіска вже в базі, знижений коефіцієнт аеродинамічного супротиву та більш екологічний виробничий процес.
В 2018 році, коли електромобілі були скоріш авантюрою, всередині Audi не сильно багато думали над стратегією найменувань. Таким чином, E-Tron випустили як перший серійний електромобіль бренду (Audi сподівалася, що покупці забудуть про ринковий провал R8 e-tron). Однак з тих пір Ауді випустила сім інших електромобілів, кожний з котрих отримав до своєї назви тег e-tron… все вкрай заплуталося. В наступні три роки агресивна електро-стратегія Audi призведе до появи іще більше 20 подібних новинок з планом зупинити продажі ДВЗ машин в 2030 році. Отже, треба негайно наводити лад із назвами.
Тому спроба якимось чином повернути E-Tron у велику родину Audi правильна та вчасна. Ми підозрюємо, що Audi Q8 E-Tron не останній електромобіль компанії із змінами в назві, однак саме він в даний час очолює підрозділ Q.
Нове обличчя, покращена аеродинаміка, новий логотип 🌈
Рестайлінг Audi Q8 E-Tron на 2023 рік видався м’яким, але гострим. Модель тепер повністю відповідає мові дизайну інших електромобілів компанії, отримавши менш метушливу перевернуту решітку радіатору. Повітряні заслінки по обидві сторони носу також збільшилися, а задній дифузор повністю змінився.
Новий дизайн екстер’єру — це тільки половина справи, оскільки коефіцієнт аеродинамічного супротиву знизився з 0,28 до 0,27 cw для стандартної версії та з 0,26 до 0,24 cw для Sportback. Частково покращення аеродинаміки пов’язане із змінами в решітці, що отримала аеродинамічні жалюзі, котрі автоматично закривають радіатор, зменшуючи турбулентні явища. Інші аеродинамічні покращенні помітні менше: збільшені колісні спойлери на передній осі (відсутні у SQ8 Sportback) та додані спойлери на задні колеса.
Також новим для Q8 E-Tron є змінений дизайн фірмових чотирьох кілець Audi у верхній частині решітки, котрі відмовилися від 3D-об’ємності на користь 2D-глянцевості. Всередині зміни незначні. Тут панує операційна система Audi MMI із сенсорними екранами, котра уникає фізичних кнопок, переносячи всі задачі на два великих дисплея з високим розширенням. Нові варіанти внутрішнього оздоблення включають дерево світло-коричневого горіха та екологічний технічний матеріал, частково виготовлений із перероблених ПЕТ-пляшок.
Швидка зарядка, збільшений запас ходу 🔌
Найбільш значним покращенням для Audi Q8 E-Tron є акумулятор. Для початкової версії 50 e-tron, наприклад, ємність акумулятора збільшили з 69 кВт год до 89 кВт год, або на 29%. В поєднанні з новим програмним забезпеченням управління батареї, запас ходу Q8 50 e-tron збільшився з 341 км до 491 км в класичному кузові та до 505 км в спортивному Sportback за циклом WLTP. По мірі збільшення вартості, росте й ємність батареї: Q8 55 e-tron та SQ8 E-Tron, наприклад, отримують батарею ємністю 106 кВт год в порівнянні із 86 кВт год до рестайлінгу.
Двомоторний 55 e-tron проїзджає 582 км на одній зарядці в звичайному кузові та 600 км у варіанті Sportback у порівнянні із 440 км у попереднього E-Tron. Збільшення запасу ходу ставить його в один ряд з іншими новими електромобілями, включаючи Mercedes EQE. Флагман лінійки, Audi SQ8 E-Tron з трьома двигунами, проїзджає 494 км стандартно та 513 км в кузові Sportback.
Базова Audi Q8 50 e-tron зберігає швидкість зарядки постійним струмом 150 кВт, а моделі 55 e-tron та SQ8 отримують підтримку зарядки 170 кВт. Але це все рівно далеко від Audi e-tron GT із зарядкою в 70 кВт, та достатньо швидко для поповнення батареї з 10% до 80% за 31 хвилину. Між іншим, змінним струмом в ідеальних умовах Audi Q8 50 e-tron повністю заряджається приблизно за 9 годин та 15 хвилин, або за 11 годин 30 хвилин для збільшеної батареї.
Більше крутного моменту для моделі початкового рівня ⚙️
Електромобіль отримав модернізований двигун на задній осі з чотирнадцятьма котушками проти 12 до рестайлінгу. В результаті получається більш ефективний та потужний асинхронний двигун, що споживає менше енергії та генерує більше крутного моменту. Audi Q8 50 e-tron розвиває 250 кВт потужності у форсованому режимі та 664 Нм крутного моменту, що на 20 кВт та 104 Нм більше, ніж у старої моделі. Однак в більш дорогих комплектаціях цифри залишилися незмінними: Q8 55 e-tron розвиває попередні 300 кВт у форсованому режимі та 664 Нм, а SQ8 e-tron пропонує 370 кВт та 973 Нм. Максимальна швидкість машини обмежена відміткою 200 км/год.
Сертифікат вуглецевої нейтральності 📋
Покупці Audi Q8 E-Tron в Європі та США отримають в навантаження сертифікат вуглецевої нейтральності. В салоні використовується багато перероблених матеріалів, включаючи ізоляцію. Чохли пряжок ременів безпеки виготовлені із суміші автомобільних пластикових відходів, а мікроволокно Dinamica на спортивних сидіннях на 45% складається із поліефірних волокон, виготовлених з перероблених ПЕТ-пляшок, текстильних відходів та залишків волокна.
Старт продажу з лютого 2023 року 💰
Приймати замовлення на Audi Q8 E-Tron та Q8 Sportback E-Tron почнуть в кінці листопада, а клієнтам перші машини почнуть доставляти в кінці лютого 2023 року (в США з квітня). В Німеччині нову Audi Q8 E-Tron можна буде взяти від €74 400.
Фото 📸 Нова Audi Q8 E-Tron















Фото 📸 Спортивна Audi SQ8 E-Tron












