Минуло вже рік з тих пір, як Porsche оновив Cayenne третього покоління, але одного важливого представника в цій родині не вистачало. Сьогодні це було виправлено з презентацією оновленого Porsche Cayenne GTS 2025 модельного року у стандартному і кузові купе, оснащеного покращеним бітурбованим двигуном V8, більш чутливою підвіскою, спортивнішими дизайнерськими елементами та цілим рядом додаткових стандартних функцій.
Хоча він не такий шалено потужний, як Turbo S E-Hybrid, і не настільки ж орієнтований на гоночну трасу, як Turbo GT, новий GTS (Gran Turismo Sport) займає золоту середину в лінійці Cayenne, поєднуючи орієнтовану на водія конфігурацію з практичністю для щоденного використання.
Родзинкою оновленої версії є модернізований бітурбований 4.0-літровий двигун V8, який тепер розвиває 367 кВт / 500 к.с. потужності і 660 Нм крутного моменту. Це означає значне зростання на 40 к.с. / 29 кВт і 40 Нм порівняно з попереднім Cayenne GTS, зберігаючи при цьому безпечну дистанцію від Cayenne S, який використовує цей самий двигун в конфігурації потужності 474 к.с. / 349 кВт.
Бітурбований двигун V8 працює виключно в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач Tiptronic S, яка передає потужність на всі чотири колеса через систему Porsche Traction Management (PTM). Подібно до налаштування в Turbo GT, система PTM має окремий контур охолодження, що підвищує надійність під час активного водіння.
Збільшення потужності призводить до незначного поліпшення динамічних характеристик: тепер Porsche Cayenne GTS розганяється з 0 до 100 км/год за 4,2 секунди і досягає максимальної швидкості 275 км/год.
Стандартна двокамерна пневматична підвіска з адаптивними амортизаторами має спеціальні налаштування для GTS, завдяки чому вона на 10 мм нижча, ніж у звичайних версій. Керування додатково покращується за рахунок збільшеного негативного кута розвалу передніх коліс, з опорними підшипниками, запозиченими у Turbo GT. Активна система стабілізації крена кузова (Porsche Dynamic Chassis Control) є опціональною, але система Porsche Torque Vectoring Plus входить до стандартної комплектації.
Більш агресивний зовнішній вигляд та новий обвіс
GTS успадкував оновлені елементи, які присутні в усіх інших оновлених комплектаціях Cayenne, але включає відмінні деталі для створення тонкого спортивного вигляду. Зокрема, передбачені спеціальні для GTS повітрозабірники бамперів, що нагадують ті, що на Turbo GT, доповнені тонованими блоками освітлення. На дверях і багажній двері красуються елегантні емблеми GTS, а темно-бронзова обробка вихлопних патрубків додає нотки вишуканості.
Спортивний стиль додатково підкреслюється глянцево-чорними акцентами стандартного пакета Sport Design Package, що замінюють елементи оздоблення в колір кузова попередніх версій GTS.
Завершує зовнішній вигляд Cayenne GTS комплект 21-дюймових легкосплавних дисків RS Spyder Design антрацитового кольору в поєднанні з червоними гальмівними супортами. Для додаткової динамічності Cayenne GTS Coupe оснащений адаптивним заднім спойлером. Крім того, покупці можуть обрати один із трьох пакетів Lightweight Sport Packages, які знижують вагу до 25 кг, що ще більше підвищує продуктивність.
Повертаючись в салон, Porsche зберіг значну кількість матеріалу Race Tex для оздоблення в поєднанні зі шкірою та червоною прошивкою. Як і в інших оновлених оздобленнях Cayenne, GTS відрізняється покращеною вигнутою цифровою панеллю приладів, новим дисплеєм інформаційно-розважальної системи та додатковим дисплеєм для пасажира. Крім того, в стандартну комплектацію входить система об’ємного звучання Bose, поряд з іншими зручностями.
Ціни та доступність
Porsche Cayenne GTS 2025 року незабаром можна буде замовляти, перші екземпляри надійдуть до дилерських центрів цієї осені. Базова ціна Cayenne GTS становить $124 900, а Cayenne GTS Coupe – $129 500.