Porsche оновлює лінійку Cayenne на 2024 рік, і це добра новина для прихильників швидкісних кроссоверів. Варіант Turbo йде в минуле, а його місце в лінійці займає плагін-гібрид Turbo E-Hybrid, котрий отримує батарею збільшеної ємності та значно більше потужності.
В той час як потужність Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid 2023 року складає 679 к.с. / 500 кВт, новий Cayenne Turbo E-Hybrid 2024 року додав майже 10% потужності та тепер розвиває 739 к.с. / 544 кВт та 949 Нм. Така надбавка досягається завдяки значно переробленому 4,0-літровому двигуну V8 з подвійним турбонаддувом, котрий самостійно розвиває 599 к.с. / 441 кВт. Він поєднується із електродвигуном потужністю 176 к.с. / 130 кВт, котрий живиться від нового акумуляторного блока ємністю 25,9 кВт год, розташованого під багажником.
Все це разом робить Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid найпотужнішим кроссовером компанії в історії. Завдяки своїй вражаючій потужності він здатний розганятися від 0 до 96 км/год всього за 3,5-секунди та продовжувати прискорюватися до максимальної швидкості 295 км/год.
Щоб стримувати цю потужність під контролем, Cayenne Turbo E-Hybrid в стандартній комплектації оснащений новою двокамерною двоклапанною пневматичною підвіскою. Технологія дозволяє автомобілю окремо регулювати параметри стискання та відбою, що означає більший контроль над якістю їзди.
В Porsche заявляють, що ця технологія дозволяє створити позашляховик, котрий одночасно більш комфортний у мандрівках, та ще більш підтягнутий і керований на трасі, в поєднанні із стандартною системою Porsche Torque Vectoring Plus та опційним повнокерованим шасі.
Щоб продемонструвати продуктивність всім на дорозі, компанія Porsche оснастила Cayenne Turbo E-Hybrid спеціально покращеним переднім бампером із збільшеними повітрозабірниками та повітряними лопатями глянцево чорного кольору. З іншого боку, колісні арки та нижня частина заднього бамперу збережені в кольорі кузову, що придає автомобілю ефектний вид. На кінець, подвійні вихлопні труби виготовлені з матового алюмінію, а гальмівні супорти пофарбовані в червоний колір.
Всередині власників зустріне алюмінієве оздоблення приладової панелі та дверей, а обшивка даху Race-Tex додає автомобілю спортивний вид. Кермо GT Sport входить в стандартну комплектацію та оснащене спеціальною кнопкою режиму руху. Передній пасажир зможе втримуватися на місці завдяки шкіряним спортивним сидінням із 18-позиційним регулюванням, але також доступні опційні шкіряні сидіння Comfort з 14-позиційним регулюванням.
Новий Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid 2024 року пропонуватимуть в стандартному кузові за ціною від $148 500 та в кузові купе від $153 050. У дилерів машина з’явиться весною.