Porsche готується представити оновлений Taycan і вже дражнить нас рекордним запасом ходу. Незабаром штутгартський автовиробник представить оновлений Taycan, і щоб підігріти цікавість, автовиробник поділився вражаючими результатами тест-драйву. Компанія стверджує, що під час реального тесту з журналістами автомобіль проїхав до 587 км на одній зарядці.
Це не офіційний рейтинг дальності від урядових агентств, але Porsche позиціонує цей результат як свідчення значних покращень, внесених до оновленого Taycan, який, імовірно, презентують під знаком 2025 модельного року. Хоча пряме порівняння робити ще зарано, оновлена модель проїхала на 161 кілометр більше, ніж поточна модель, яка, за даними EPA, здатна подолати максимум 396 кілометрів на одному заряді.
Porsche заявляє, що тест проводився на міжштатних автомагістралях 405 і 5 між Лос-Анджелесом і Сан-Дієго, штат Каліфорнія, США. Тестові Taycan рухалися зі швидкістю до 120 км/год, що, за словами компанії, було максимально дозволеною швидкістю на цьому маршруті.
Загалом компанія протестувала чотири автомобілі, всі з великим акумулятором Performance Battery Plus. Taycan Cross Turismo 4 (з 21-дюймовими шинами) зміг подолати максимум 512 км, Taycan Turbo (також на 21-дюймових колесах) подолав 555 км, а Taycan 4s (з 20-дюймовими колесами) зміг проїхати 552 км. Не буде сюрпризом дізнатися, що модель з найбільшим запасом ходу виявилася Taycan з одним двигуном і 19-дюймовими колесами, який під час тесту Porsche зміг подолати 587 км.
Кевін Г’єк, віце-президент лінійки моделей Taycan, назвав це «чудовим результатом». Він додав, що «тест на дальність у Південній Каліфорнії вражаюче свідчить, наскільки ефективним є оновлений Taycan».
Хоча результати, безумовірно, вражають, вони не обов’язково означають, що EPA оцінить оновлений Taycan так само високо, оскільки раніше Porsche вже «обпеклася» з агентством. Тест також проводився в сприятливих умовах, за помірної температури в 26 градусів Цельсія і на сухих дорогах протягом двох із трьох днів тестування.
Враховуючи вищезазначене, власники оновлених Porsche Taycan зможуть комфортно мандрувати між США та Канадою, наприклад, щоб відвідати казино casinoenlignecanada.net у Квебеку, витрачаючи мінімально часу для підзарядки.
Porsche заявляє, що настільки ж зосереджений на максимальному запасі ходу, як і на швидкості зарядки. Під час тестів автомобілі підключалися до швидкісних зарядних станцій, і вони могли заряджатися від 10 до 80% стану заряду «значно швидше ніж за 20 хвилин».
Зокрема, автомобілі заряджалися на зарядній станції Electrify America у Торрансі / Лос-Анджелес. Під час цих тестів Taycan стабільно досягав потужності зарядки понад 300 кВт протягом тривалого часу. Porsche зазначила, що ця фаза тестування призвела до значного покращення продуктивності зарядки, зменшення часу зарядки та більш швидкого початку процесу зарядки.
Г’єк зазначає, що це частина загальної стратегії Porsche щодо електромобілів.