Заплатити £84 600 або приблизно $102 105 за автомобіль, хоча й такий швидкий та практичний як Audi RS4 Avant Competition, це надто дорого, тому британський підрозділ має намір поставити в країну лишень 75 таких «запальничок» тільки для найвідданіших та заможних фанатів марки.
Що ж відрізняє Competition від «звичайної» Audi RS4 Avant? По-перше, це фантастична підвіска RS Sport Suspension Pro, розроблена для забезпечення максимальної керованості. По-друге, це регульовані койловери, що знижують кліренс на 10 мм та центр тяжіння для кращої керованості. При бажанні водія дорожній просвіт можна знизити ще на 10 мм. Також ексклюзивний універсал оснащений регульованими амортизаторами, більш жорсткими пружинами та біль жорсткими стабілізаторами поперечної стійкості.
Передаточне відношення динамічного рульового управління 1:13.1 доповнюється удосконаленим спортивним диференціалом Quattro. Переглянуті параметри управління цим диференціалом роблять більший акцент на задню вісь. Плюс в Audi RS4 Avant Competition встановлена спортивна вихлопна система RS Plus з матово-чорними вихлопними трубами, що гарантують вражаючий рев бітурбо V6 під капотом. Він, при своїх 2,9-літрах робочого об’єму, розвиває 450 к.с. потужності та 600 Нм крутного моменту в діапазоні від 2 000 до 5 000 об/хв.
Всі 75 універсалів Audi RS4 Avant Competition для Великої Британії будуть пофарбовані в графітовий колір Sebring Crystal Black, що присвячений 10-річчю перемоги Audi в чемпіонаті світу по гонкам на витривалість в Себрінгу в 2012 році. 20-дюймові колеса Competition загорнуті в високопродуктивну резину Pirelli P Zero Corsa та доповнені червоними гальмівними супортами. Також чорну тему продовжують матовий карбон в передньому сплітері, корпусах дзеркал, вставках в передніх повітрозабірниках та задньому дифузорі, що в сумі придає цьому універсалу дуже зловісний вид.
Що стосується інтер’єру, то він зустрічає покупців оздобленням рояльним чорним глянцем та шкірою із червоною строчкою на килимках, центральній консолі та підголівниках в поєднанні із червоною окантовкою ременів безпеки. Руль із плоским дном в обшивці алькантарою підкреслює цю тему.
«Виступаючи наступником оригінального Audi RS2 Avant, що переписав ДНК традиційного універсалу, RS4 залишається найважливішою моделлю в нашому асортименті протягом більше двох десятиліть» — заявив представник підрозділу Audi UK Ендрю Дойл. «З кожним еволюційним кроком протягом багатьох років він ще більше закріплював наші видатні позиції в сегменті супер-універсалів, а нова версія Competition з її підвищеними характеристиками та ексклюзивністю, безумовно, продовжує цю традицію».