Компанія Lamborghini представила в Монтерреї прототип електричного кроссовера Lanzador, котрий віщує серійну модель з плановим запуском у виробництво в 2028 році.
Перший електромобіль Lamborghini представлено в п’ятницю в рамках Тижня автомобілів в Монтерреї. Перед нами дводверний кроссовер-суперкар, що демонструє конфігурацію кузову гранд-турінг 2+2 в поєднанні із елементами дизайну позашляховика. Таке поєднання дизайну відповідає культовому стилю та мові Lamborghini, з використанням атрибутів Urus та лінійки суперкарів, в тому числі позашляхового Huracan Sterrato.
Попереду Lamborghini Lanzador привертає увагу агресивними фарами в стилі концепту Lamborghini Estoque 2008 року, котрі розташовані над великими повітрозабірниками із вмонтованими ДХВ та аеродинамічними ребрами. Вузькі задні ліхтарі поєднують в собі риси моделей Estoque та Sian, причому останній суперкар виступив джерелом натхнення для напіввідкритих областей навколо шин по бокам дифузору.
Разом із характерними гострими поверхнями по всьому кузову, новий електромобіль залишається близьким до клиноподібної форми суперкарів Lamborghini Завдяки своїй лінії даху в стилі купе та порівняно короткому передньому і задньому звисам. Однак збільшений кліренс, квадратні колісні арки та глянцеві чорні елементи на нижній частині кузову прийшли зі світу позашляховиків. Те ж саме можна сказати про практичність Lamborghini Lanzador, оскільки салон зі схемою 2+2, здається, передбачає великий вантажний відсік.
Приладова панель автомобіля доволі футурістична, із набором дисплеїв для водія та переднього пасажиру, в поєднанні з центральною консоллю. До них приєднується група важелів та перемикачів на плоскодонному штурвалі замість керма та кришка кнопки запуску, схожа на лаунч-бокс ракетної установки. Під плаваючою центральною консоллю знаходиться великий відділ для зберігання з портами USB-C та двома підстаканниками.
Чотири окремих сидіння в салоні виглядають доволі тонкими, а на їх спинках встановлені екрани, схожі на планшети. Не дивлячись на ковшоподібну форму, задні сидіння складаються для звільнення додаткового простору багажу, хоча підголівники задніх сидінь залишаються на місці, оскільки вони зафіксовані на стелі. На кінець, дизайнери Lamborghini обрали звичайні механізми відкриття дверей замість дверей-ножиць, котрі зарезервовані для флагманського суперкару Revuelto.
Lamborghini Lanzador, скоріше за все, випустять обмеженою серією, щоб протестувати та продемонструвати технологію на практиці, а потім, в майбутньому, побудувати повноцінний серійний електромобіль з виправленими недоліками. Зокрема, автовиробник заздалегідь попереджає, що концепти в одному кузову тепер поступилися невеличким серіям, призначеним для найбільш лояльних клієнтів компанії. Lamborghini визнає намір повторити цю формулу із Lanzador, як її першого повноцінного електромобіля.
Наступ Lamborghini в сегмент електромобілів заплановано на 2028 рік, за яким незабаром прийде друге покоління Urus, також на електричній силовій установці. Стратегічне рішення компанії почати виробництво орієнтованих на сім’ю автомобілів, а також електромобілів, засноване на переконанні, що ця демографічна група більш сприйнятлива до такої трансформації. Між іншим, решта модельного ряду, включаючи Revuelto та очікуваного наступника Huracan, збережуть вірність ДВЗ з деяким ступенем електрифікації.
Замість архітектури для електромобілів PPE, розробленої Audi та Porsche, Lamborghini використала в Lanzador платформу SSP (Scalable System Platform), котру можна розглядати як наступницю PPE та MEB для масового ринку.
Найновіший звіт по SSP передбачає, що VAG представить цю архітектуру електромобілів в 2026 році. Потужність в цій платформі досягатиме 1 700 к.с., видобутої з трьох або чотирьох двигунів.