Компанія Lamborghini нарешті додала технологію PHEV до єдиного автомобіля у своєму модельному ряду, який буквально благав про переобладнання з можливістю зарядки від електромережі. Urus SE поєднує 620-сильний двотурбінний V8 двигун внутрішнього згоряння з 192-сильним електродвигуном, розміщеним всередині восьмиступінчастої трансмісії.
Це поєднання забезпечує загальну потужність 800 к.с., роблячи SE найпотужнішим Urus з усіх доступних, і розганяє кроссовер до 100 км/год за 3,4 секунди, що на десяту частку швидше, ніж здатний 666-сильний Urus S, але на десяту частку повільніше, ніж хардкорний Performante.
Акумулятор на 25,9 кВт/год забезпечує заявлений запас ходу 60 км в режимі EV, що приблизно вдвічі менше, ніж у найновішого Range Rover PHEV, але безумовно додасть йому привабливості, особливо на ринках, де є податкові пільги для водіїв автомобілів із нульовим рівнем викидів.
Lamborghini Urus SE також пропонує нове електро-гідравлічне багатодискове зчеплення, яке розподіляє крутний момент, змінно між передньою та задньою осями. Lamborghini стверджує, що це працює разом із новим віртуальним блокуванням диференціала (LSD) на задній вісі для створення «керованого» недостатнього обертання. Відмова від старого механічного блокування диференціала з обмеженим ковзанням, як повідомляється, дозволяє заощадити 20 кг, хоча 2 540-кілограмовий гібрид все ще важить на 300 кг більше, ніж його негібридний побратим.
Проте технічний директор Lamborghini Рувен Мор розповідає, що SE настільки ж швидкий на трасі, як і менш потужний на 657 к.с., але легший і більш орієнтований на водія Urus Performante, якщо оснащений такими ж шинами.
Оновлення стилю Lamborghini Urus SE включають новий капот, який тепер простягається аж до переглянутої решітки радіатора, надаючи передній частині відтінку Revuelto, нові світлодіодні фари та перероблений задній люк із чорною поперечною секцією, що з’єднує задні ліхтарі, а також візуально пов’язує його з сучасними суперкарами Lamborghini. Також новими є диски Galanthus, розміром 23 дюйми в діаметрі, взуті в нову гуму P Zero від Pirelli.
В салоні встановлено більший 12,3-дюймовий інформаційно-розважальний екран, дефлектори кондиціонування виглядають менш нудними (але все ж таки нудними), сидіння та панелі приладів отримали нові оздоблення, а Lamborghini заявляє, що змінила матеріали на консолі, щоб перемикачі мали більш відчутний, механічний відгук.
Urus SE – це другий PHEV від Lamborghini, що вийшов на рік пізніше суперкара V12 Revuelto, але він не буде останнім. Пізніше цього року італійський автовиробник представить наступника Huracan, який також оснащуватиметься технологією плагін-гібриду, а до 2028 року три моделі перетворяться на чотири з появою першого електромобіля бренду – кросовера Lanzador. Невдовзі після цього Lamborghini представить Urus другого покоління, який також буде доступний із повністю електричним силовим агрегатом.