Lamborghini ввела чотириденний робочий тиждень для співробітників заводу в Італії, які отримають подвійну вигоду: від скорочення робочого часу та від підвищення заробітної плати.
Виробник розкішних автомобілів запускає ініціативу після укладення угоди з профспілковими лідерами, які назвали цю угоду «історичною».
Часто на конвеєрах з виробництва автомобілів скорочують робочий час, коли падає попит, але введення меншої кількості годин за більшу плату вважається першим кроком для європейського автовиробника.
Згідно з умовами угоди, змінні робітники на флагманському заводі Lamborghini поблизу Болоньї працюватимуть щонайменше два чотириденні тижні на місяць залежно від їхнього режиму роботи.
Крім того, у рамках переговорів між профспілками та власником бренду Lamborghini, німецьким концерном Volkswagen, співробітники отримуватимуть більші бонуси.
Це відбувається на тлі того, що чотириденний робочий тиждень набирає популярності серед компаній Великої Британії та Європи, які прагнуть підвищити продуктивність праці, скорочуючи при цьому робочий час.
У лютому 56 з 61 компанії, які взяли участь у випробуваннях чотириденного робочого тижня у Великій Британії, пообіцяли зберегти цю ініціативу на постійній основі. Учасники випробування повідомили про зниження рівня стресу, при цьому продуктивність праці не постраждала.
Essilorluxottica, яка володіє такими брендами окулярів, як Ray-Ban і Oakley, минулого тижня заявила, що проведе власні випробування чотириденного робочого тижня зі співробітниками фабрики за угодою з профспілками.
Угода Lamborghini була укладена після того, як компанія нещодавно опублікувала рекордні результати за перші дев’ять місяців року, оскільки її оборот вперше перевищив позначку €2 млрд від реалізації 7 744 автомобілів.
Lamborghini спостерігає сплеск попиту на дві свої моделі з двигунами внутрішнього згоряння, включаючи кросовер Urus вартістю £194 169 і Huracan вартістю £235 110, виробнича квота яких повністю розпродана до наступного року.
Як і інші автовиробники, Lamborghini працює над переходом від бензинових і дизельних моделей до електричних. Свій перший електричний суперкар компанія планує представити до 2028 року.
Умберто Тоссіні, директор з персоналу Lamborghini, сказав: «Інноваційна система змін, яку ми розробили, гарантує збільшення виробничих потужностей наших заводів для задоволення попиту з боку зростаючого числа клієнтів по всьому світу. Водночас ці нововведення відповідають очікуванням людей з робочим часом, який дозволяє кожному відновлювати фізичні та розумові сили, необхідні для загального добробуту на виробництві».