В типовій для Volkswagen манері, Tiguan третього покоління вперше заявляє про себе під нашаруванням камуфляжу, малюнок котрого надиханий QR-кодом та приховує основні елементи дизайну кузову. Офіційно найновіший кроссовер представлять цієї осені, а зараз розкриті його інтер’єр, лінійка силових агрегатів та відомості про покращення шасі.
Нам вже доволі добре відомий Volkswagen Tiguan третього покоління завдяки чисельним витокам та неофіційним тизерам. Тим не менш, фотографії закамуфльованої машини від виробника – це наш найкращий спосіб представити машину до її презентації. Кузов кроссоверу в новій генерації став більш вигнутим в порівнянні із попередником, красуючись скульптурними крилами та мускульними плечами.
В дизайні передньої частини кузову VW Tiguan 2024 року запозичує стилістичні елементи у лінійки ID, а світлодіодна смуга на всю ширину з’єднує опційні матричні фари IQ Light HD. Великий центральний повітрозабірник бамперу обрамлений тонкими повітрозабірниками. Цей стиль поступово знайде своє застосування в інших моделях компанії, включаючи рестайлінговий Golf та новий Passat. Корма оснащена ліхтарями в стилі Nivus та повнорозмірним відбивачем в задньому бампері.
Повністю перероблений інтер’єр VW Tiguan нового покоління приваблює увагу окремо закріпленим 15-дюймовим інформаційно-розважальним сенсорним екраном, запозиченим у ID.7, з підсвіткою повзунків та ярликами для більш зручної навігації по налаштуванням. Повідомляється, що в молодших комплектаціях використають менший 12,9-дюймовий блок. Як говорить Volkswagen, нова система більш інтуїтивно зрозуміла та розроблена з урахуванням відгуків клієнтів. Інформаційно-розважальною системою також можна керувати з допомогою поворотного регулятора на центральній консолі, котра наділена власним міні-екраном.
Цифрова приладова панель має вигнутий профіль, котрий доходить до дверей з дефлекторами клімат-контролю. З інших виразних відмінностей можна відмітити повернення фізичних кнопок на кермо, через шквал критики в сторону сенсорних елементів керування, а також переміщення селектора АКПП на кермо. В новій генерації Tiguan обіцяє підняти рівень якості матеріалів та ефективності шумоізоляції, котру можна буде додатково покращити з допомогою опційного акустичного пакету.
Окрім додання великої кількості технологій, новий Volkswagen Tiguan також став більш просторим в порівнянні з попередником, пропонуючи 10 мм додаткового простору над головою позаду та багажник об’ємом 648 літрів, що на 33 літри більше, ніж у старого Tiguan. На кінець, опційне сидіння ergoActive для водія та переднього пасажира оснащене підігрівом, вентиляцією, регулюванням підтримки попереку в чотирьох напрямках та функцією 10-камерного масажу.
Модернізована платформа
VW Tiguan 2024 року для європейського ринку оснований на архітектурі MQB Evo, модернізованій версії старої платформи. Третє покоління має в довжину 4 551 мм, в ширину 1 939 мм та в висоту 1 640 мм. Це робить його на 32 мм довшим та на 5 мм вищим в порівнянні з попередньою моделлю, при збереженні ширини та колісної бази 2 681 мм.
Лінійка силових агрегатів включатиме в себе плагін-гібридний варіант на основі бензинового мотору 1.5 TSI, а також бензиновий блок 2.0 TSI та дизельний агрегат 2.0 TDI. Також буде два варіанти eHybrid eTSI, хоча високопродуктивна версія Tiguan R не включена в анонс. Гібриди генеруватимуть 204 к.с. / 150 кВт потужності та 272 к.с. / 200 кВт відповідно, але їх родзинкою стане збільшена батарея на 18,5 кВт год, котра підтримує зарядку постійним струмом та дозволяє долати з нульовим рівнем викидів близько 100 км.
Всі силові агрегати комплектватимуть виключно з автоматичною коробкою передач DSG, що відповідає недавнім повідомленням про плани Volkswagen поступово припинити використання механічної коробки передач в своїх автомобілях. Новий Tiguan також буде доступний з опційною адаптивною двухклапанною підвіскою DCC Pro, котра пропонує 15 різних рівнів регулювання від м’якого до жорсткого.
На ринок останній VW Tiguan з двигуном внутрішнього згорання вийде в першому кварталі 2024 року в Європі. Північноамериканський Tiguan, скоріш за все, побудують на подовженій колісній базі та випустять пізніше.