Компанія VW відклала запуск електричного седана ID.7 у Північній Америці через ослаблення попиту на електромобілі. Водночас, в Європі справи йдуть на повну. Конкурент Tesla Model 3 від Volkswagen, який виробляється у Вольфсбурзі, продається на рідному континенті вже понад пів року, а цього літа лінійка розшириться за рахунок спортивної двомоторної версії GTX.
До речі, буде дві версії GTX — седан, показаний сьогодні, та універсал GTX Tourer, який дебютував ще у березні і має абсолютно ту саму трансмісію, але в більш практичному кузові.
До цього часу елегантний, хоча й дещо нудний ID.7 був доступний лише в Європі з одним двигуном потужністю 286 к.с. / 210 кВт, який приводить в рух задні колеса. Але версія GTX додає передній двигун, який забезпечує більш потужному ID.7 повний привод і збільшує загальну потужність системи до 340 к.с. / 250 кВт.
Це не таке вже й значне зростання потужності, і воно, безперечно, розчарує тих, хто сподівався на серійне виробництво минулорічного концепту ID.X Performance потужністю 558 к.с., тому GTX не забезпечує розгону, як у Tesla Model 3 Performance. За даними VW, розгін до 100 км/год у седана ID.7 GTX займає «менше» 6 секунд, проти 6,5 секунд для автомобіля з заднім приводом.
Максимальна швидкість зарядки 200 кВт також ставить Volkswagen ID.7 GTX позаду деяких конкурентів, але це все одно краще, ніж максимальні 175 кВт, що пропонуються іншими моделями ID, і дозволяє власникам заряджати акумулятори ємністю 86 кВт своїх двомоторних ID.7 з 10 до 80 відсотків за «значно» менше 30 хвилин.
Команда дизайнерів VW додала стримані елементи стилю для того, щоб виділити GTX серед інших ID.7. Тут немає ні великого крила на багажнику, ні переднього спліттера, які робили яскравим концепт ID.X Performance. Замість цього зверніть увагу на величезну сітку нижньої решітки радіатора, яка, схоже, розроблена для того, щоб бути помітною навіть людям з частковою втратою зору. Також додано 20-дюймові диски (21-и — опціонально), маленькі значки GTX під кожним дзеркалом заднього виду, чорну дах та стойки, а також матричні світлодіодні фари IQ.Light.
В салоні ви отримаєте спортивні сидіння, обшиті комбінацією із звичайної тканини та мікрофлісу ArtVelours Eco, спортивне кермо з червоною строчкою та таке обладнання, як 30-кольорова фонова підсвітка, яка коштувала б вам дорожче на звичайному ID.7. 15-дюймовий сенсорний екран і проекційний дисплей вже є стандартними для європейських ID.7.
Седан і універсал GTX надходять у продаж в Європі цього літа. VW вже заявила, що планує глобально відмовитися від шильдика GTX, який вона відродила для своїх потужних електромобілів.