Volkswagen робить великий крок вперед в розвитку електромобілів, запустивши новий глобальний електро-седан ID.7 для Китаю, Європи та США. Міжнародний дебют автомобіля натякає на його важливість в ієрархії Volkswagen, де він позиціонується як
«електричний бізнес-седан» та флагман лінійки ID. Перехід ID.7 від ідеї до ескізів та серійної моделі зайняв багато років, так як в попередні роки автомобіль було анонсовано у вигляді концептів ID.Vizzion та ID.Aero.
«Седан фастбек» Volkswagen ID.7 насправді є п’ятидверним хетбчеком та слідує по стопам вищезазначених концептів. В результаті ID.7 має аеродинамічно оптимізовану передню частину з тонкими світлодіодними фарами, котрі з’єднані тонкою смужкою підсвітки. Вона перетікає в денні ходові вогні, котрі одночасно служать сигналами поворотів.
Іще нижче ми бачимо скульптурний бампер, котрий направляє повітря до вертикальних повітряних завіс. Це дозволяє седану мати коефіцієнт лобового опору приблизно 0,23, що відповідає показнику Tesla Model 3.
Рухаючись вниз по бокам, ми можемо побачити знайомий дизайн кузову та «характерну лінію», котра проходить від фар до задніх ліхтарів. До них приєднується мінімалістичні двірні ручки, просторий салон та аеродинамічно оптимізовані колеса.
Найбільш привабливими деталями є глянцево-чорні стойки та декоративні планки із штучного алюмінію над вікнами. Вони могли б легко здатися кричащими, але добре поєднуються із стандартним глянцевим чорним дахом. Доречі, модель може бути оснащена опційним панорамним дахом, котрий здатний переходити від непрозорого до прозорого стану одним натиском кнопки.
Вид позаду найменш захоплюючий, його прикрашає світлодіодна смужка, що загоряється червоним лише при гальмуванні, а решту часу її світло здається білим.
Іще нижче розташований горизонтальний відбивач, котррий допомагає підкреслити ширину автомобілю. Дизайнери також встановили чорний глянцевий дифузор та вмонтований спойлер.
Що стосується розміру, серійний Volkswagen ID.7 має довжину 4 961 мм, ширину 1 862 мм та висоту 1 538 мм з колісною базою 2 966 мм. Щоб представити ці цифри в перспективі, новий електромобіль на 43 мм довший за старий американський Passat, та перевершує його на 163 мм в колісній базі.
Мінімалістський, але просторий салон
Екстер’єр седану не кричить про футуристичність, чого не скажеш про салон та його мінімалістичний дизайн. Поруч із гігантським 15-дюймовим екраном інформаційно-розваальної системи розташувався крихітний екран цифрового кокпіту, на котрий виводиться тільки передбачена законами жанру інформація, попередження та поточна швидкість, без надмірності. Цей екран має базовий дизайн, а в доповнення йому предоставлено проекційний дисплей з доповненою реальністю вже в базовій комплектації, котрий відображає багато додаткової інформації, включаючи вказівники навігатору. Декому, неодмінно, невистачатиме традиційної комбінації приладів, але Volkswagen вважає, що їх новий підхід дозволить водієям не відволікатися від дороги та отримувати лишень найнеобхіднішу інформацію.
Центральним елементом інтер’єру є інформаційно-розважальна система, з екрану котрої можна керувати майже всім. Це зовсім новий автомобіль та виробник запевня, що «графічний інтерфейс та навігація по меню були в значній мірі реструктуровані». Інформаційно-розважальна система стала більш інтуітивно зрозумілою, більш налаштованою та включає дві сенсорні панелі. Під дисплеєм також є фізичні сенсорні повзунки, а ще передбачений голосовий помічник, котрий може регулювати широкий спектр налаштувань автомобіля та відповідати на запити про погоду.
Облишивши в спокою дисплеї, можна відмітити стильний дизайн ID.7 з елегантним поєднанням шкіри та високоякісних матеріалів. Volkswagen не став вдаватися в подробиці, але інтер’єр включає оздоблення з підсвіткою, плаваючу центральну консоль та двоколірні елементи. Плюс в цю мінімалістичну гармонію додані металеві акценти, просторий задній диван та гручкий багажник. В залежності від комплектації, в салоні можа отримати преміальну аудіосистему Harman Kardon з 14 динаміками.
Враховуючи флагманський статус ID.7, Volkswagen застосував в ньому деякі елемент від злощасного, але культового Phaeton. Зокрема, автомобіль оснащено високотехнологічною системою клімат-контролю з вентиляційними отворами, котрі відкриваються, закриваются та автоматично розподіляють повітря з допомогою електричного управління. Це звучить як надмірність, однак система клімат-контролю починає виконувати свою роботу ще до того, як ви сядите в авто.
Volkswagen також приділив багато уваги переднім сидінням, котрі мають регулювання за 14 параметрами. Хоча в цьому немає нічого незвичайного, сидіння мають функцію Climatronic, ккотра використовує датчики температури та вологості для активації обігріву або охолодження за необхідністю.
Якщо цього недостатньо, сидіння ergoComfort оснащені десятьма повітряними подушками в спинці, котрі забезпечують пневматично точковий масаж. Сидіння ergoPremium заходять ще далі, оскільки мають дві повітряні подушки в основі, котрі «активізують таз та хребет».
Дві різні батареї та до 700 км запасу ходу
Volkswagen ID.7 побудований на платформі MEB та поставлятиметься з двома різними акумуляторними блоками. В ID.7 Pro планують ставити батарею на 77 кВт год та можливістю швидкого заряджання постійним струмом на 170 кВт. Цього має вистачити для поїздки на дистанцію в 615 км за циклом WLTP.
За ним слідує ID.7 Pro S з акумуляторною батареєю ємністю 86 кВт год, котра забезпечує запас ходу приблизно 700 км без підзарядки. Варіант Pro S отримує дещо більшу потужність швидкої зарядки постійним струмом до 200 кВт.
Виробник мало говорить про трансмісію новинки, але раніша з’являлася інформація про використання електричного приводу APP550. Встановлений позаду електродвигун розвива 286 к.с. / 210 кВт потужності та в районі 550 Нм крутного моменту.
Просунутий асистент руху теж передбачений
Щоб зробити мандрівки на великі відстані менш напруженими, ID.7 пропонуватиметься з удосконаленою системою Travel Assist, котра використовує так звані роєві дані. Це напівавтономна система керування, котра поєднує в собі центрування по смузі руху з адаптивним круїз-контролем, а також камери та навігаційні дані для визначення обмежень швидкості та відповідного корегування. Система також допомагає при зміні смуги руху.
Коли поїздка підходить до кінця, ви можете використати Park Assist Pro з функцією пам’яті для безпечної автономної парковки. Це дозволяє машині запам’ятати 50 метрів паркувального маневру та бездоганно повторювати його безліч разів в майбутньому. Коли водій повернеться в збережене місце для парковки, ID.7 запропонує все зробити автоматично. Власник може навіть вийти з машини та використати для завершення маневру свій смартфон.
В продажу вже цієї осені
Volkswagen ID.7 продаватимуть по всьому світу, а поставки в Китай та Європу почнуться цієї осені. Після запуску в Євразії седан почне свою екскансію на ринок Північної Америки в 2024 році.
Виробництво європейскої та північноамериканської версій ID.7 налагодять в Емдені, Німеччина.