Skoda активізує розкрутку майбутнього другого покоління флагманського кроссовера Kodiaq, розкривши його технічні характеристики. Топовий SUV з Чехії в наступній генерації став більшим та просторішим в порівнянні з попередником завдяки еволюційному стилю та чисельним новим технологіям. Лінійка силових агрегатів включає в себе бензинові та дизельні мотори, а також плагін-гібрид, причому останній розвиває потужність 204 к.с. та здатний проїхати з нульовими викидами понад 100 км.
Хоча в Мережі вже публікувалися фотографії нового Kodiaq без камуфляжу, з офіційних джерел автомобіль демонструють виключно в закамуфльованому вигляді. В екстер’єрі моделі збережені деякі елементи фірмового стилю та знайомі пропорції, але при цьому кузов виразно відрізняється менш гострими, чистими поверхнями. Крім того, кросоверу додали повністю світлодіодні матричні ліхтарі.
Новий Skoda Kodiaq 2024 року має довжину 4 758 мм, ширину 1 864 мм, висоту 1 657 мм та колісну базу 2 791 мм. Це робить його на 61 мм довшим попередника, та на 110 мм довшим за електро-кроссовер Skoda Enyaq.
Асортимент двигунів
Так само, як і споріднений по платформі Superb, новий Kodiaq побудований на покращеній версії архітектури MQB, зберіг бензинові та дизельні силові агрегати, та отримав варіант м’якого та плагін-гібриду. Родзинкою модельного ряду є PHEV з двигуном 1.5 TSI та з одним електродвигуном потужністю 204 к.с. / 150 кВт. Акумулятор ємністю 25,7 кВт год забезпечує великий кросовер запасом ходу понад 100 км з підтримкою швидкої зарядки постійним струмом потужністю до 50 кВт. Тяга передається виключно на передню ось через шестиступінчастий автомат DSG, тому бажаючим отримати повний привід доведеться розглядати неелектрифіковані моделі 2.0 TSI та 2.0 TDI.
Просторіший, опційно з трирядною компоновкою
Не дивлячись на те, що старий Kodiaq вже був одним із найпросторіших та зручних кроссоверів для сімейного відпочинку в своєму сегменті та ціновому діапазоні, конструктори Skoda зробили його ще більш просторим в новому поколінні. Зокрема, об’єм багажнику збільшили на 75 літрів до вражаючих 920 літрів в стандартній п’ятимісній моделі та від 340 до 845 літрів в семимісному варіанті. Висота над головою в додатковому третьому ряді збільшилася на 15 мм до 920 мм, а сидіння другого ряду можна переміщувати.
На приладовій панелі знаходиться 12,9-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи в поєднанні із 10,25-дюймовим віртуальним кокпітом та проекційним дисплеєм. На щастя, дизайнери Skoda не стали переводити Kodiaq в повністю цифровий формат, зберігши деякі ручні елементи керування на приладовій панелі. Важіль перемикання передач DSG перенесли на рульову колонку, звільнивши місце на центральному тунелі для зберігання речей. Серед фірмових функцій Simply Clever – новий відсік для зберігання речей в другому ряді, охолоджуваний подвійний відсік для заряджання телефонів, очисник дисплея, захист країв дверей, гнучка вставка на багажнику, скребок для льоду та комплектна парасоля в водійській дверці, виготовлена з екологічно чистих матеріалів.
Skoda Kodiaq першого покоління продається в 60 різних країнах, включаючи Китай, та досягнув сумарного об’єму продажів 792 000 одиниці. Ринок Піднебесної впевнено випереджає Німеччину, Велику Британію та Чехію. Автовиробник сподівається, що друге покоління продаватиметься настільки ж добре. Ще через три роки Skoda представить ще більший семимісний кроссовер на електричній трансмісії, котрий продаватимуть одночасно з Kodiaq.