Audi представила RS6 Avant GT — новейшую спецсерию флагманського універсала компанії, вишеньку на торті сімейства C8.
Якщо дизайн цього монстра здається вам знайомим, так і має бути, адже він черпає натхнення з концепту RS6 GTO 2020 року. Той конкретний автомобіль був створений дванадцятьма стажерами та натхненний гоночним Audi 90 quattro IMSA GTO 1989 року.
Це споріднення легко помітити по чорній решітці радіатора та бамперу, що візуально розширює автомобіль і робить його профіль більш приземленим. Сильному вигляду універсала також сприяє виразний сплиттер червоного кольору.
Це лише верхівка айсберга, адже модель Audi RS6 Avant GT отримала унікальний капот з карбону з відкритими акцентами. Передні крила також виготовлені з карбону та оснащені вентиляційними отворами, які «знижують тиск повітря в колісних арках та покращують охолодження гальм».
Підтримуючи тему продуктивності, універсал оснащений гоночним подвійним крилом, «запозиченим практично 1:1 з концептуального автомобіля стажерів». При цьому рейлінги на даху універсала довелося видалити для створення «більш плоского, спортивного силуету», а масивний дифузор з вертикальним відбивачем підкреслює ширину автомобіля.
Крім того, дизайнери встановили дзеркала з карбону та глянцеві акценти з карбону. До них приєдналися кольорові емблеми та спеціальні 22-дюймові диски, доступні в білому кольорі. Говорячи про кольори, флагманський універсал Audi буде пропонуватися покупцям в палітрі білого Arkona White, сірих Nardo Gray і Chronos Gray Metallic, коричневого Madeira Brown Metallic та чорного Mythos Black Metallic.
Вибух фарб продовжується і всередині: чорний салон контрастує з червоними та мідними акцентами. Однак справжніми родзинками є спортивні сидіння з вишивкою «RS6 GT» та сотами в центральній частині.
Варто також відзначити яскраво-червоні ремені безпеки, спеціальні килимки та індивідуально пронумеровану табличку на центральній консолі. Оздоблення з мікрофібри Dinamica входить до стандартної комплектації, але клієнти можуть вибрати відкритопористий карбон з твіловою структурою.
З точки зору продуктивності, найдорожчий універсал Audi оснащений 4,0-літровим твін-турбо V8 потужністю 630 к.с. / 463 кВт та крутящим моментом 850 Нм. Це на 30 к.с. / 22 кВт та 50 Нм більше, ніж у стандартної моделі.
Двигун з’єднаний з восьмиступеневою коробкою передач Tiptronic, яка працює в парі з системою повного приводу quattro з тим же центральним диференціалом, що й у RS6 Avant performance. Хоча цей компонент перенесений, автомобіль оснащений унікальною регульованою підвіскою, а також спеціально налаштованим заднім диференціалом quattro sport. Підвіска знижує висоту дорожнього просвіту на 10 мм і обіцяє «ідеальне поєднання динаміки та комфорту».
Інші особливості включають більш жорсткі стабілізатори, керамічну гальмівну систему та шини Continental Sport Contact 7. Audi заявляє, що останні забезпечують «стабільно кращу керованість як в сухих, так і у вологих умовах», а також зменшують недостатню поворотність при проходженні поворотів на високій швидкості.
З точки зору вражаючих цифр, RS6 Avant GT розганяється з 0 до 100 км/год за 3,3 секунди і досягає 200 км/год за 11,5 секунди. Якщо водій вирішить не знімати ногу з педалі газу, автомобіль в кінцевому підсумку досягне максимальної швидкості 305 км/год.
Виробництво буде обмежено 660 екземплярами, а поставки розпочнуться у другому кварталі 2024 року. На установку компонентів вручну йде цілий день, що частково пояснює стартову ціну в €219 355 в Німеччині та £176 975 у Великобританії.