Audi говорить «ауфідерзейн» двигуну V10, представивши обмежену серію суперкару R8 GT, що відрізняється від звичайної R8 полегшеною конструкцією та оптимізованою аеродинамікою. Всі доопрацювання дозволили позбутися недоліків машини в надлишковій повертаності та відповідним чином відбилися на характеристиках.
Нова Audi R8 Coupe V10 GT RWD 2023 року виходить серією з 333 екземплярів з послідовною нумерацією. Всі вони будуть оснащені 5,2-літровим безнаддувним двигуном V10 потужністю 620 к.с. та вуглецевим обвісом, котрий знизив споряджену вагу на 20 кг.
Лебедина пісня Audi V10
В задньопривідній компоновці Audi R8 GT використовується навіть більш потужна версія двигуна V10, ніж в R8 Quattro: приблизно на 30 кВт / 50 к.с. якщо бути точним. Цей десятициліндровий двигун генерує 565 Нм крутного моменту, видаючи його в діапазоні від 6 400 до 7 000 об/хв. Як запевняє виробник, це найпотужніший задньопривідний автомобіль в історії Audi. Потужність передається на задні колеса через допрацьовану семишвидкісну коробку передач з двійним зчепленням. Такий апдейт дозволив скоротити час переключення, а ще покращив прискорення машини за рахунок корегування передаточних чисел, плюс на виході була досягнута більш висока максимальна швидкість.
Якщо в цифрах, Audi R8 GT розганяється від 0 до 100 км/год за 3,4-секунди, або на 0,4-секунди швидше звичайної Audi R8 RWD, але трішки довше R8 Quattro з результатом 3,1-секунди. До другої сотні R8 GT розганяється за 10,1-секунди, а максимальна швидкість складає 320 км/год.
Контроль надмірної повертаності в стандартній комплектації
Audi продовжує просувати модний серед автомобільних ентузіастів режим дрифту в своїй R8, але додає модифікації GT контроль надмірної повертаності з допомогою кнопки на кермі. Її натиск активує систему Torque Rear Drive в семи різних профілях. Система контролює тягу, аналізує швидкість обертання коліс, кут повороту руля, положення педалі акселерометра та обрану передачу для контролю вихідної потужності на задніх колесах.
Менше ваги, більше керованості
Оскільки Audi R8 GT 2023 року позиціонується хардкорним суперкаром, його посадили на жорстку дієту, знизивши вагу до 1 570 кг. 20 кг зайвої ваги суперкар скинув завдяки ексклюзивним 20-дюймовим колесам в шинах Michelin Sport Cup 2, керамічним гальмам та полегшеним ковшеподібним сидінням.
Компоненти передньої підвіски теж полегшили, а ще покращили для підвищення керованості, зокрема, це відноситься до переднього стабілізатора поперечної стійкості та його шатунів. Цей стабілізатор тепер виготовлений з пластику та армований вуглецевим волокном. Проте його з’єднувачі виготовлені з алюмінію, анодованого в червоний колір. Якщо покупцю R8 GT буде цього недостатньо, Audi запропонує йому набір більш спортивних койловерів з можливістю регулювання рівнів стискання та відбиття.
Друге пришестя GT
Audi R8 Coupe RWD GT 2023 року в багатьох відношення прагне наслідувати минуле: біля 12 років тому вийшла перша Audi R8 GT та вона також була обмежена до випуску 333 екземплярами. В новому поколінні суперкар
Буде продаватися в сірому відтінку Matte Suzuka Grey, як і старе авто, однак в конфігуратор додані ще два кольори: Tangorot Metallic та Daytona Grey Metallic. Всередині тема данини поваги продовжується: салон оздоблений поєднанням чорного та червоного з фірмовими червоними ременями безпеки в дусі оригіналу.
Відрізнити нову Audi R8 GT від звичайної можна по чорному напису R8 GT позаду, а також по карбоновому обвісу, що складається з переднього спліттера, накладок на бокові юбки, нового заднього бампера та дифузора — всі елементи відполіровані до блиску. Заднє крило отримує аналогічне оздоблення із власною підвіскою з покращеною оптічністю. Зрозуміло, всі аеродинамічні доповнення були протестовані в аеродинамічній трубі, щоб переконатися в їх необхідності та ефективності на високий швидкості.
Ціни та доступність
Нова Audi R8 Coupe V10 GT RWD поступить до дилерських центрів країн Європи та Північної Америки з 2023 року. Ціна в Німеччині починається з €225 000.