Volkswagen, ймовірно, остаточно припинив виробництво міського маленького хетчбека Up!, через 12 років після його дебюту. Очікується, що базова модель в європейській лінійці VW, котру щойно зняли з виробництва, буде замінена електричним автомобілем ID.1, хоча він з’явиться не раніше 2026 року.
Хоча Volkswagen ще не підтвердив цю новину, за даними Autocar, останній екземпляр Up! вже зійшов з конвеєра в Братиславі, Словаччина. При цьому на офіційних сайтах VW, де продається ця модель, її все ще можна замовити в конфігураторі, включаючи Німеччину, Італію та Францію, але, ймовірно, це буде тривати до тих пір, поки не закінчаться складські запаси. Виробництво моделі декілька разів зупинялося через проблеми з поставками та відносно низький попит.
Volkswagen Up! з ДВС в даний час коштує від €14 555 / $15 349 в Німеччині, хоча в інших країнах, таких як Франція, він став значно дорожчим, де його ціна починається від €19 400 / $20 468. Маркером зміни інтересу покупців до моделі за останні десятиліття є той факт, що стартова ціна Up! у Великобританії зросла з £7 995 / $9 765 у 2011 році до понад £15 000 / $18 320 у 2023-му.
Згортання виробництва Up! означає, що найменшою і найдешевшою моделлю Volkswagen в Європі тепер стає суперміні Polo. Однак на горизонті вже майорить його заміна у вигляді «повністю електричного кросовера для високооб’ємного сегменту A», який почнуть виробляти в 2026 році. За чутками, ціна VW ID.1 почнеться нижче позначки €20 000 / $21 089, що зробить його найдешевшою пропозицією в лінійці Volkswagen.
12 років міських пригод
VW Up! було представлено у 2011 році в якості наступника незабутнього Fox, а оновлення в середині життєвого циклу відбулося у 2016 році. З іншого боку, повністю електричний e-Up! дебютував у 2014 році і пережив фейсліфтінг у 2019 році, отримавши значно більший акумуляторний блок для збільшення запасу ходу. Найпотужнішою версією міського автомобіля був знятий з виробництва VW Up! GTi, який розвивав 85 кВт / 115 л.с. від турбованого 1,0-літрового двигуна, який агрегатувався виключно з 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Інші відомі версії включають Cross Up! з авантюрним зовнішнім виглядом і eco Up з двигуном, що працює на стиснутому природному газі CNG.
VW Up! був флагманом сегмента A від Volkswagen Group: на його платформі випускалися Skoda Citigo і SEAT Mii, які мали майже однаковий інтер’єр і більшу частину зовнішнього вигляду. «Малюк» Volkswagen залишає конвеєр останнім з них, оскільки Skoda і SEAT припинили виробництво моделей Citigo і Mii у 2020 році.