SAIC-Volkswagen додав ще один седан в свій портфель моделей для китайського ринку у вигляді Lavida XR початкового рівня. Автомобіль представляє собою китайську версію компактного седану VW Virtus, доступного на ринках Індії та Бразилії, а також Polo Sedan.
Зовнішньо новий маленький седан Volkswagen Lavida XR виглядає майже ідентично Virtus, за виключенням деяких незначних деталей, таких як інший малюнок решітки радіатору, хромований нижній повітрозабірник бамперу, специфічна для китайського ринку кольорова палітра (включаючи бірюзовий, синій, червоний, білий та чорний), а також китайські значки. Інші особливості включають світлодіодні фари вже в базі, тоновані задні ліхтарі, люк в даху та 16-дюймові легкосплавні диски.
Точно таким же чином інтер’єр VW Lavida XR мінімально відрізняється в порівнянні з Virtus, роблячи ключовий акцент на оздобленні приладової панелі, котра підкреслює його подібність до хетчбеку Polo. Із примітних особливостей можна виділити 8,0-дюймову цифрову приладову панель в якості базової пропозиції, котра органічно поєднується з 8,0-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи.
Як і у випадку з яскравою кольоровою палітрою кузову, інтер’єр Lavida XR також може бути оздоблений різними кольоровими комбінаціями, включаючи бірюзовий, синій та сірий. Об’єм багажнику Lavida XR складає 498 літрів, що менше 521-літра у Virtus, ймовірно, з причини відмінностей в протоколах вимірювань, котрі застосовуються в Китаї.
Маючи довжину 4 561 мм та колісну базу 2 651 мм, Volkswagen Lavida XR розміщується нижче більших моделей Lavida та Lavida Plus. Не дивлячись на спільну назву, важливо відмітити, що XR – це окрема модель, котра не має прямого відношення до своїх більш крупних аналогів. Подібно VW Virtus, Lavida XR побудований на архітектурі MQB A0-IN, котра використовується в Skoda Slavia для індійського ринку.
Чотиридверний седан оснащений виключно 1,5-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю 110 к.с. / 81 кВт та крутним моментом 141 Нм. Потужність передається на передню вісь через шестиступінчасту автоматичну коробку передач.
Виробництво VW Lavida XR вже почалося на сумісному підприємстві SAIC-VW в Китаї. Із встановленою ціною нижче психологічної відмітки ¥100 000 / $14 045, Lavida XR буде напряму конкурувати із недавно оновленим Nissan Sylphy.