Одразу від виробника Porsche 911 Turbo S в кузові 992 є іконою продуктивності, але цей статус не заважає тюнерам рівня Manhart знову і знову піднімати штутгартський суперкар на новий рівень технічної досконалості. В черговому проекті допрацювання від Manhart заводська Porsche 911 Turbo S перетворилася в монстра з прізвиськом TR 800, під капотом котрого трудиться 3,8-літровий шестициліндровий двигун з новими турбонагнитачами та модернізованим проміжним охолоджувачем. На цьому покращення не закінчуються, оскільки купе установили кастомну вихлопну систему з нержавіючої сталі та переналаштований блок управління двигуном.
Сумарно всі перелічені модифікації дозволили збільшити стандартні 650 к.с. / 478 кВт потужності та 800 Нм крутного моменту до 833 к.с. / 613 кВт та 965 Нм. Це значний приріст на 183 к.с. / 135 кВт та 165 Нм, котрі злагоджено переварює оптимізована восьмиступінчаста коробка PDK.
Manhart не наводить цифри, наскільки швидким являється тюнінг Porsche 911 Turbo в TR 800, але стандарта машина розганяється від 0 до 100 км/год за 2,7-секунди та розвиває максимальну швидкість 330 км/год.
Для більш спортивної осанки купе оснастили вкороченими пружинами H&R, котрі зменшують дорожній просвіт приблизно на 30 мм. Їх доповнюють 21- та 22-дюймові ковані диски в матово-чорній фарбі та з оранжевими акцентами.
Завершують список покращень фірмовий обвіс TopCar з вуглецевого волокна, з переробленою передньою губою, окантовкою повітрозабірників, боковими юбками та кришками дзеркал заднього виду, карбоновим дифузором та видатним заднім антикрилом. Завершують фірмовий тюнінг Porsche 911 Turbo S в кузові 992 від Manhart чорні смужки по кузову та графіка на лобовому склі. Всередині можна виділити двоколірні шкіряні сидіння з контрастною стрічкою та килимки Manhart.