Не плутайте з виробником швейних машин або британським виробником автомобілів, Singer — це лос-анджелеська компанія, яка спеціалізується на реставрації та модифікації 911-го покоління 964.
Заснована в 2009 році, компанія отримала назву Singer Vehicle Design на честь німецького інженера-автомобілебудівника Норберта Зінгера, який відіграв важливу роль у домінуванні Porsche на 24 годинах Ле-Мана.
Нещодавно Singer представила свою 300-у реставрацію – неймовірно красивий Porsche 911 Targa 1990 року з кузовом з вуглеволокна. Автомобіль пофарбований в блакитний колір Resistance Blue з примарними смугами по боках. Цей шедевр з повітряним охолодженням також оснащений карбоновими гоночними сидіннями з нікелевими люверсами, помаранчевою шкіряною оббивкою з чорною строчкою та спортивним вихлопом з титану.
На відміну від нержавіючої сталі, титан набагато швидше розсіює тепло. Він також значно легший за сталь. Завдяки своєму високому співвідношенню тяги до ваги титанові сплави широко використовуються в авіаційній промисловості.
Цей задньомоторний спортивний автомобіль був замовлений з дисками в стилі Fuchs та помаранчевими гальмівними супортами. При погляді на ці супорти також видно масивні карбон-керамічні ротори. Колеса взуті в шини Michelin Pilot Sport 4S, що є дуже вдалим вибором для автомобіля, який буде їздити по дорогах загального користування, а не по гоночному треку.
Власник ласкаво прозвав цю Porsche 911 Targa в кузові 964 на «Sotto», але під капотом у неї не оригінальний 3,6-літровий двигун, а мотор Singer-Williams-Mezger об’ємом 4,0 літра. Алюмінієві дросельні заслінки, чотири клапани на циліндр, титанові шатуни та подвійні масляні контури роблять його зовсім іншим звіром порівняно зі стандартним двигуном.
Із заводу потужність 3,6-літрового двигуна становила 247 кінських сил і 310 Нм крутного моменту. Singer не повідомляє, скільки потужності видає 4,0-літровий агрегат в Sotto, але можна з впевненістю припустити, що ми маємо справу як мінімум з 390 к.с. і 427 Нм.
Цей мотор здатен розкручуватися до 9 000 об/хв, що виводить рестомод Porsche 911 Targa на територiю GT3 RS 992-го покоління. На відміну від оригінального автомобіля зі Штутгарта, доступного лише з PDK, ретро-ластівка Sotto оснащена старою доброю механічною коробкою передач.
Ця 300-а рестомодель від Singer, чудовий автомобіль у всіх відношеннях, є, як це не очевидно, задньопривідною. Німецький автовиробник представив повний привід для моделі 911 саме з покоління 96, перші з яких були випущені в 1989 році. Carrera 2 з’явилася роком пізніше. 964 також запам’яталася впровадженням автоматичної коробки передач Tiptronic, яка додає 30 кілограмів порівняно з механічною коробкою.
Що стосується ціни Sotto, майте на увазі, що рестомоди від Singer можуть коштувати понад $2 мільйони. Компанія не надала жодної інформації про вартість Sotto, але, враховуючи увагу до деталей і високоякісні компоненти, використані при його створенні, півмільйона доларів можуть бути найконсервативнішою оцінкою.