В світі небагато тюнінг-ательє мають настільки ж досвіду з модифікації автомобілів Audi, як ABT Sportsline, і для свого останнього проєкту німецьке ательє зосередилося на найменшому представнику лінійки RS — Audi RS3.
Це не вперше, коли ABT допрацьовує нинішнє покоління RS3. Наприкінці 2022 року було представлено обмежену серію Audi RS3-R, яка вирізнялася безліччю вражаючих візуальних змін. Цього разу ABT Sportsline обрала більш тонкі зміни і назвала своє творіння RS3-S.
Зміни починаються з підвіски, яку занизили на 30 мм на всіх чотирьох колесах. Потім встановили комплект коліс 20×9 попереду і 20×8,5 позаду.
Далі ABT додали чорні зябра за передніми крилами та встановили задній дифузор з карбонового волокна. Хетчбек також отримує гострий спойлер на даху з карбонового волокна, а седан – невелику накладку з карбонового волокна.
В салоні Audi також були внесені різні зміни. Сюди входять нові логотипи RS3-S, вбудоване підсвічування входу з логотипом ABT, нові килимки та індивідуальна кнопка запуску-зупинки. Покупці також можуть обрати нові підкермові перемикачі та додаткові деталі з карбонового волокна. Завершують список доступних деталей нові стабілізатори поперечної стійкості та матові чорні вихлопні труби з нержавіючої сталі.
А що щодо двигуна? Як і у випадку з RS3-R, спеціаоісти ABT вирішили не чіпати 2,5-літровий турбований п’ятициліндровий мотор. Та це не є великою проблемою, адже цей мотор вже видає 401 к.с. і 500 Нм крутного моменту, чого достатньо для розгону до 96 км/год всього за 3,6 секунди і максимальної швидкості 290 км/год. У власників RS3 також немає браку у виборі тюнінг-ательє, які із задоволенням збільшать потужність п’ятициліндрового двигуна.