Дев’яте покоління VW Passat дебютувало минулого року в Європі і цього разу модель пропонується виключно в кузові універсал Variant. Однак китайський ринок має інші уподобання, де на чолі таблиць продажів стоять седани. З огляду на це, Volkswagen готується представити в Китаї чотиридверну версію Passat, яка доповнить його лінійку седанів поряд з тісно пов’язаним Magotan виключно для місцевого ринку.
Очікувана модель ще не дебютувала офіційно, але її дизайн і технічні характеристики були повністю розкриті на фотографіях з Міністерства промисловості та інформаційних технологій КНР. Напис Passat Pro нанесено поряд з китайськими літерами на дверці багажника.
Дизайн Volkswagen Passat Pro нового покоління є впізнаваним, він ділить кузовні панелі з європейським Passat Variant, включаючи всю передню частину з фарами в стилі ID та «усміхнений» повітрозабірник бампера. На додаток до стандартної версії, він також доступний зі спортивними бамперами, схожими на комплектацію R-Line для ЄС.
Passat Pro ділить багато конструкторських рішень з майбутнім Magotan, хоча листовий метал на профілі відрізняється. Залежно від рівня оснащення, Passat оснащується 17-, 18- або навіть 19-дюймовими легкосплавними дисками. Позаду модель має знайомі задні ліхтарі по всій ширині з унікальною світлодіодною графікою. Задній бампер консервативний, з декоративними вставками та відбивачами в стилі Skoda.
Volkswagen Passat Pro нового покоління має довжину 5 006 мм, ширину 1 850 мм і висоту 1 489 мм. Це робить його на 89 мм довшим за Passat Variant і на 94 мм довшим за механічно пов’язаний ліфтбек Skoda Superb. Крім того, Passat Pro може похвалитися колісною базою 2 871 мм, що на 30 мм більше, ніж у згаданих моделей.
Ми не бачимо інтер’єр седана VW Passat, але не здивуємося, якщо його цифрова панель приладів буде поділена з Magotan. Модель у вищій комплектації, швидше за все, отримає окремий 12,9-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи з програмним забезпеченням для Китаю, а також найновіше обладнання для комфорту та безпеки.
На відміну від європейського Passat Variant, доступного з бензиновим, дизель-гібридним та гібридним варіантом трансмісії та з можливістю зарядки від електромережі, китайський седан на платформі MQB пропонує на вибір два неелектрифіковані бензинові двигуни. Базовий 1,5-літровий турбований чотирициліндровий мотор розвиває 118 кВт / 160 к.с., тоді як флагманський 2,0-літровий турбодвигун видає 162 кВт / 220 к.с.
Запуск на ринок нового VW Passat Pro в Китаї очікується у третьому кварталі 2024 року. Як і його попередник, нова модель буде вироблятися на заводі SAIC Volkswagen у Шанхаї і не призначена для експортних ринків. Те саме стосується і Magotan подібного розміру, який буде вироблятися спільним підприємством FAW Volkswagen.