Китайським ODM-виробникам немає різниці, чи плануєте ви запустити стартап з революційною ідеєю для нового продукту з нуля, або ж шукаєте спосіб розширити свій існуючий бізнес. Їм важливі лишень прагматичні питання: на який відсоток ви завантажете їх виробництво, скільки одиниць продукції міститимуть ваші замовлення, що там із логістикою, тощо. ODM-виробництво в Китаї — це універсальний інструмент сучасного бізнесу, яким неодмінно варто скористуватися.
З теорії моделі ODM
ODM (Original Design Manufacturer) — це модель виробництва, при якій компанія замовляє виробництво продукту у стороннього виробника, який володіє необхідними виробничими потужностями та технологіями. Отже, ваш китайський ODM-партнер бере на себе виробництво згідно із замовленням, а вам залишається розробка дизайну продукту, та вирішення питань з інтелектуальною власністю.
Модель ODM-виробництва виникла в 1970-х роках та з самого початку використовувалася для виробництва електроніки і одягу. З тих пір, насправді, мало що змінилося, адже домінуючу роль світової ODM фабрики утримує за собою Китай із утриманням 80% ринку.
На практиці ODM-виробництва
Делегування процесів виробництва партнеру в Китаї має ряд значних переваг, адже це:
- Низькі виробничі витрати. Китай відомий дешевою робочою силою, хоча в сучасній реальності цей аргумент поступається питанню доступності и поширеності виробничих технологій в КНР, адже їх локальне розгортання в Україні є надто дорогим і потребує високої кадрової кваліфікації, з чим у нас теж кепсько.
- Швидке виведення на ринок. ODM-виробники в Китаї мають великий досвід та потужності, що дозволяє їм швидко налагоджувати виробництво нових продуктів та дотримуватися високих стандартів якості за міжнародними стандартами ISO.
- Широкий асортимент продукції. Китайські ODM-виробники здатні виготовлять ледь не що завгодно. Питання лишень в затребуваності вашого продукту та перспектив масштабування його виробництва.
- Зосередження на брендингу та маркетингу. Завдяки ODM-виробництву, ви як власник бренду можете зосередитися на розробці продуктової лінійки та маркетингу , не витрачаючи час та ресурси на виробництво.
За оцінками, понад 70% світових брендів використовують ODM-виробництво в Китаї. Цей ринок оцінюється в понад $500 мільярдів. Тому чи існуючий бізнес, чи стартап, цей шлях не буде проходити не ходженими і надто ризикованими стежками, і неодмінно приведе до передбачуваного успіху, за наявності гідної розробки та конструкторського відділу на вашій стороні. Багато світових імен завдячують своєму успіху і популярності саме моделі ODM, серед тих що добре відомі українцям — Xiaomi та Дніпро-М.