Прихильники Skoda з нетерпінням чекають на вихід нового покоління флагманів Kodiaq та Superb, але чеський автовиробник також працює над рестайлінгом Scala та Kamiq в середині життєвого циклу. За чисельними шпіонськими знімками закамуфльованих прототипів, Skoda опублікувала набір офіційних ескізів, що демонструють тонкі зміни в стилі оновлених брата та сестри, котрі дебютують публічно вже 1 серпня.
Як компактний хетчбек Skoda Scala, так і компактний кросовер Kamiq дебютували в 2019 році. Обидві моделі побудовані на розширеній версії архітектури MQB A0 від VW Group. За словами Skoda, оновлення принесе автомобілям конструктивні та технологічні покращення, властиві моделям більш високого класу.
Починаючи зі Skoda Scala, хетчбек в рестайлінгу отримує гостріші та тонші фари з новою світлодіодною графікою, дещо змінену решітку радіатору та більш спортивні повітрозабірники бамперу. Інші покращення включають новий дизайн легкосплавних дисків, свіжі написи на двері багажнику, нову графіку задніх світлодіодних ліхтарів та дифузор, котрий поєднує «кристалічні» елементи Skoda.
Рестайлінг Skoda Kamiq зберігає розділені фари, котрі стали тоншими та обрамлюють збільшену решітку радіатору. Передній та задній бампери також були перероблені, отримавши акценти темно-сірого та сріблястого кольору. На кінець, L-подібні задні ліхтарі отримали нову світлодіодну графіку та поєднуються із новими відбивачами.
Skoda не публікує ескізи інтер’єру новинок, але його дизайн, скоріш за все, буде спільним для обидвох машин. Ми очікуємо збільшений сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, оновлену цифрову приладову панель та щедріше оснащення з точки зору комфорту та безпеки.
Що стосується силових агрегатів, очікується, що їх перенесуть від дорестайлінгових машин, як це було з недавно оновленим VW T-Cross. Поточні опції включають трициліндровий бензиновий двигун із турбонаддувом 1.0 TSI потужністю 95 к.с. / 70 кВт або 115 к.с. / 85 кВт, а також більш потужний чотирициліндровий блок із турбонаддувом 1.5 TSI на 150 к.с. / 110 кВт. Тяга передається тільки на передню ось через п’ятиступінчасту та шестиступінчасту механіку, або через семишвидкісний «автомат» DSG в залежності від двигуна та комплектації.