Volkswagen прискореним темпом повністю укомплектував сімейство високопродуктивних електромобілів GTX, презентувавши три з них за останній тиждень, включаючи перший двомоторний ID.Buzz.
Спортивний та найпотужніший в лінійці Volkswagen ID. Buzz GTX, що з’явився одразу після одномоторного хетчбека ID.3 GTX і двомоторного універсала ID.7 GTX, має більше спільного із останнім. Він отримує той самий двигун потужністю 286 к.с. / 250 кВт, встановлений позаду для коліс задньої осі і, як універсал, поєднує його із двигуном на передній осі потужністю109 к.с. / 80 кВт, який передає свою потужність на передні колеса для загальної потужності 335 к.с.
Ця силова установка використовує акумулятор ємністю 79 кВт/год, якщо обрати стандартний VW ID. Buzz GTX з короткою колісною базою і п’ятьма сидіннями, або блок на 86 кВт/год, якщо обрати фургон з довгою колісною базою і трьома рядами сидінь. VW не наводить даних про запас ходу, але повідомляє нам, що коротка версія заряджатиметься на 185 кВт, а довга – на 200 кВт, тобто обидві можна зарядити з 20 до 80 відсотків менше ніж за 30 хвилин.
Також стверджується, що обидві версії розганяються до 100 км/год за ті ж 6,5 секунди, що здається дивним, враховуючи очікувано значно збільшення ваги у версії LWB з великою батареєю (VW не надає даних про вагу для жодної з конфігурацій). Цей показник розгону робить його трохи повільнішим, ніж ID.7 GTX (5,6 секунди), а також менш швидкісним, ніж задньопривідний ID.3 GTX (5,6-6,0 секунд залежно від опцій). Але це також означає, що спортивний Buzz не сильно відстане від нового VW Golf GTI (6,3 секунди) зі світлофора і буде значно швидшим, ніж 204-сильний одномоторний ID. Buzz з короткою колісною базою, який зараз продається в Європі (10,2 секунди), а також 286-сильний одномоторний довгобазний ID. Buzz (7,9 секунди), який є базовою моделлю в Америці.
Можливість швидше стартувати з місця або розвивати максимальну швидкість 160 км/год замість 145 км/год – не єдина перевага, яку дає нова система повного приводу. Вона також суттєво збільшує вантажопідйомність GTX. Буксирувальна здатність довгого ID. Buzz GTX збільшується з 1 000 кг до 1 600 кг, а модель з короткою базою отримує збільшення на 800 кг до 1 800 кг. Тепер жоден з них не знаходиться на території Ford F-350, але вони, принаймні, співставні з деякими легкими пікапами та кроссоверами, коли йдеться про перевезення човнів і трейлерів.
Чорний декор та кольори, доступні тільки для GTX
Як і інші моделі GTX від VW, швидший ID. Buzz стримано демонструє свою додаткову потужність, тобто мало що видає. Є новий нижній бампер з такою ж дивною тонкою губою, пухкою усмішкою, як у спортивного ID.3, плюс решітка радіатора з ромбоподібною сіткою, виконана в глянцевому чорному кольорі, так само як і корпуси дзеркал. Стандартні диски – 19-дюймові литі дизайну Venlo, але два комплекти 21-дюймових дисків (один чорний, інший з алмазним огранюванням) є опціональними, якщо ви готові пожертвувати деяким запасом ходу. Але одним з головних елементів, що вказують на GTX, є колір. Вишнево-червоний, доступний як окремо, так і в поєднанні із сріблястим для двокольорового ефекту, є ексклюзивним для GTX, хоча покупцям пропонується вибрати будь-який колір із звичайної палітри Buzz.
Інтер’єр, як і екстер’єр, являє собою стриманість у стилі продуктивності. GTX – єдиний Buzz, який отримує чорну стелю та широке використання чорного пластику там, де зазвичай на не-GTX фургонах використовуються світлі тони. Чорні сидіння з мікрофлісу з червоною окантовкою, а також червона прострочка на рульовому колесі GTX чітко дають зрозуміти, що це спортивна модель в лінійці. Короткі версії пропонують вибір дво-, п’яти- або трирядного компонування з шістьма сидіннями, а при виборі подовженого ID. Buzz GTX додається семимісний варіант. Всі отримують новітню інформаційно-розважальну систему VW на базі ChatGPT і 12.9-дюймовий сенсорний екран, а також можливість замовити величезний панорамний дах з розумним склом, який повинен не дати цьому темному інтер’єру виглядати занадто печерним.
Європейські та британські покупці зможуть придбати новий Volkswagen ID. Buzz GTX цього літа з доставкою у другій половині року, але ситуація в Північній Америці дещо складніша. VW не збирається постачати ID.Buzz GTX в США, але пізніше запропонує ту саму двомоторну систему повного приводу без спортивного оздоблення.