Volkswagen представив оновлений T-Cross, додавши найменшому кросоверу в своєму асортименті свіжі елементи стилю та покращений інтер’єр, через чотири роки після його дебюту.
На офіційних прес-фото Volkswagen T-Cross зображений тільки в спортивній версії R-Line, але загальні зміни стилю зберігаються й на молодших моделях.
Попереду новий Volkswagen T-Cross 2024 року можна відрізнити по розширеній решітці радіатору зі світлодіодною смужкою на всю ширину, котра приходить на заміну старій хромованій смужці та з’єднує фари з технологією IQ.Light LED Matrix. Модернізований бампер отримав більш сучасні бокові отвори трикутної форми та менш складну конфігурацію нижнього повітрозабірника. Надстройка бамперу в колір кузову на зображеній моделі характерна для R-Line, однак молодші комплектації отримають більше пластикових елементів оздоблення та алюмінієві накладки навколо повітрозабірника, що нагадує захисну пластину.
Профіль VW T-Cross в рестайлінгу практично не змінився, за виключенням нових 16-дюймових або 17-дюймових легкосплавних дисків та трьох нових відтінків кузову – Grape Yellow, Clear Blue Metallic та Kings Red Metallic, що були додані до основної палітри. Позаду родзинкою є дивакувата X-подібна світлодіодна графіка на задніх ліхтарях та світлодіодна смужка на всю ширину посередині. Нижня частина заднього бамперу також була перероблена з широким штучним повітрозабірником R-Line та без видимих вихлопних труб.
Значне покращення сприйняття якості всередині
Перемістившись всередину, помітити зміни легше, оскільки вся приладова панель була перероблена. Твердий, нестійкий до подряпин та дешевий на вид пластик, за загальним визнанням, найслабше місце старої моделі, поступився більш м’яким та, за словами VW, «значно більш якісним» матеріалам. Технологічний аспект відповідно модернізували з новим цифровим кокпітом.
Зокрема, цифрова приладова панель тепер входить в стандартну комплектацію, хоча її розмір варіюється від 8 до 10 дюймів в залежності від рівня оздоблення салону. Інформаційно-розважальний сенсорний екран розташувався вище, а його розмір складає 8 або 9,2-дюйми, плюс оновили програмне забезпечення. Клімат-контроль також покращили: він керується сенсорними повзунками системи Air Care Climatronic замість поворотних циферблатів. Та на останок, але не менш важливе: маленький кросовер тепер доступний із опційною системою допомоги при дальніх поїздках ADAS.
Volkswagen пишається практичними характеристиками T-Cross, котрі забезпечені розсувними задніми сидіннями та гнучким багажним простором об’ємом від 385 до 455 літрів, а також із збільшеним навантаженням на зчіпний пристрій з 55 до 75 кг, що дозволяє перевозити більше велосипедів, іншого спортивного спорядження за дверкою багажнику на спеціальному кріпленні..
VW T-Cross – це висококласний брат компактного хетбчеку Polo, тому він побудований на тій же архітектурі MQB-A0. Лінійка силових агрегатів повністю перенесена від моделі до рестайлінгу, а це означає відсутність електрифікованих опцій, на відміну від більшості конкурентів. Машину можна взяти з трициліндровим бензиновим мотором 1.0 TSI з турбонаддувом, що розвиває 95 к.с. / 70 кВт потужності або 115 к.с. / 85 кВт, та з більш продуктивним чотирициліндровим мотором 1.5 TSI з турбонаддувом, що видає 150 к.с. / 110 кВт. Потужність передається на передню ось через п’ятиступінчасту або шестиступінчасту МКПП, та через семишвидкісну АКПП DSG, котра входить в стандартну комплектацію найпотужнішого варіанту.
Вихід оновленого Volkswagen T-Cross на ринок запланований на перший квартал 2024 року, а приймання замовлень відкривається в четвертому кварталі 2023 року. На ринках за межами Європи T-Cross продають під назвами Tacqua та Taigun: на них приходиться сукупний об’єм продажу 1,2 млн одиниць з моменту дебюту в 2019 році. Конкурентами в сегменті B-SUV для моделі є оновлений Peugeot 2008, Renault Captur та Ford Puma, а також механічні родичі Skoda Kamiq та SEAT Arona.