Volkswagen щойно провів міжнародну презентацію електро-седану ID.7 (котрий в Китаю продаватимуть під назвою ID.7 Vizzion), а разом із ним представив концепт ID.Next, котрий представляє собою споріднену модель, що розробляється для місцевого ринку.
Кузов Volkswagen ID.Next прикритий стильною камуфляжною плівкою, котра мало що приховує та підтверджує готовність дизайну до серійного виробництва. Модель явно побудована на ID.7, оскільки має ідентичні пропорції, але при цьому відрізняється окремими кузовними панелями та дверями. Найбільшою відмінністю є нове обличчя із світлодіодною смужкою на всю ширину під фарами та більш тонкими повітрозабірниками на унікальному передньому бампері.
Передні крила також дещо змінені, як і задні бокові панелі кузову з більш традиційними D-подібними стойками. Позаду ми бачимо іншу світлодіодну графіку ліхтарів, а також новий бампер із штучними повітрозабірниками та збільшеним дифузором.
Інтер’єр Volkswagen ID.Next успадкований від ID.7, а це означає, що автомобіль оснащений тою ж самою цифровою приладовою панеллю, проекційним дисплеєм, 15-дюймовим окремо закріпленим інформаційно-розважальним сенсорним екраном та інтелектуальними вентиляційними отворами, що й у батьківській моделі.
Компанія не розкриває специфікації концепту ID.Next, однак можна впевнено припустити, що електромобіль пропонуватимуть з тими ж варіантами трансмісії, що й ID.7. Останный поступить до дилерів з одним або двома електродвигунами, а також акумуляторною батареєю на 77 кВт год або 86 кВт го, забезпечуючи запас ходу до 700 км.
Так для чого цей клон ID.7?
Ті, хто знайомий з китайським ринком, знають, що іноземним брендам необхідно налагоджувати партнерські відносини з різними відчизняними автовиробниками, що призводить до появи тісно пов’язаних моделей місцевого виробництва з невеликими відмінностями в дизайні. Це також відноситься до Volkswagen, у кого є сумісні підприємства з SAIC (виробляє ID.3, ID.4 X та ID.6 X), так і з FAW (випускає ID.4 Crozz та ID.6 Crozz).
Це верішує загадку з електричним седаном на базі концепту ID.Next, оскільки його виробництво налагодять на заводі SAIC Volkswagen, а FAW Volkswagen бере на себе виробництво ID.7 Vizzion. Ще не відомо, чи збережеться ім’я Next або його частинка у виробничій версії машини, однак її продаж в Китаю обіцяють розпочати вже восени. Конкурентами служитимуть Tesla Model 3 та Toyota bZ3, а також море інших електромобілів аналогічного розміру від китайських автовиробників.