Skoda розширила лінійку електромобілів, додавши в сімейство Enyaq iV спортивну версію Enyaq RS iV, котра стає поруч із вже доступним Enyaq Coupe RS iV. Найпотужніша модель в лінійці Skoda відрізняється спортивними покращеннями на фронті дизайну, що свідчать про покращення технічних характеристик. Всередині працює повнопривідна двомоторна силова установка потужністю 299 к.с.
Спортивний Skoda Enyaq RS iV відрізняється від решти лінійки Enyaq iV 20-дюймовими легкосплавними дисками Taurus та опційними 21-дюймовими Vision, спеціальними емблемами на передніх крилах, заднім віблискувачем на всю ширину, а також по ексклюзивному кислотно-зеленому відтінку кузова Hyper Green в поєднанні з глянцевими чорними акцентами. Повністю світлодіодні матричні фари входять в стандартну комплектацію, а разом із ними світлодіодні задні ліхтарі та решітка радіатору з підсвіткою. За доплату пропонують тільки великий панорамний люк.
Родзинкою Skoda Enyaq RS iV є багажжник ємністю 585 літрів, що на 15 літрів краще, ніж в Enyaq Coupe RS iV, з можливістю збільшення до 1 710 літрів при складанні задніх сидінь. Спортивні елементи інтер’єру включають в себе спортивні сидіння з вмонтованими підголовниками та обивкою з мікрофібри Suedia (опційно перфорованою шкірою), вставки із штучного карбону на приладовій панелі та дверних картах, а також алюмінієві накладки на педалі.
Стандартне оснащення доволі щедре: 5,3-дюймовий цифровий кокпіт, 13-дюймовий інформаційно-розважальний сенсорний екран, тризонний клімат-контроль, світлодіодне кругове освітлення, бездротова зарядна панель та багато систем ADAS, включаючи Travel Assist. Тим не менш, опційним залишається проекційний дисплей та аудіосистема Carton з 12 динаміками.
Найпотужніший серійний автомобіль Skoda
Як і в механічних родичах VW ID.4 / ID.5 GTX, електродвигуни Skoda Enyaq RS iV розвивають сумарну потужність 299 к.с. / 220 кВт та 460 Нм крутного моменту. Це пристойно більше за 242 к.с. / 180 кВт у Octavia RS із ДВЗ. Акумулятор під підлогою кроссоверу ємністю 82 кВт год забезпечує запас ходу до 500 км за циклом WLTP при змішаній манері їзди та може заряджатися від 10 до 80 процентів всього за 36 хвилин з використанням швидкого зарядного пристрою ємністю 135 кВт.
Коефіцієнт аеродинамічного спротиву кроссоверу складає 0,265 cd, що доволі добре, хоча й гірше за 0,234 cd у його купе-брата. Не дивлячись на гіршу аеродинаміку, Skoda Enyaq RS iV зберігає ті ж 6,5-секунди в розгоні від 0 до 100 км/год. Максимальна швидкість у новинки складає 180 км/год або на 20 км/год вище в порівнянні з молодшими версіями Enyaq iV.
Enyaq RS опущений на 15 мм попереду та на 10 мм позаду завдяки спортивній підвісці. Бажаючі поєднати краще з обидвох світів, мають замовити адаптивну підвіску DCC. Окрім чотирьох основних режимів Eco, Comfort, Normal та Sport, вона додає профіль Traction, розроблений для грунтових доріг та слизьких поверхонь. Крім того, в кроссовері доступний постійний повний привід на низьких швидкостях до 20 км/год.
Виробництво Skoda Enyaq RS iV вже ведеться на заводі в Млада-Болеславі, Чехія. Незабаром з конвеєра зійде стотисячний екземпляр Enyaq iV і це, доречі, єдиний автомобіль на платформі MEB, що виробляється в Європі за межами Німеччини.