Bugatti та заповзятливість майже синоніми. Розумно та обережно маніпулюючи єдиною платформою та єдиним двигуном від Chiron, вона зуміла побудувати найшвидший серійний автомобіль в світі Super Sport 300+, потім з нього ж зробити снаряд для гонок Pur Sport, пізніше віддати данину поваги іконі 1990-х років з лімітованим гіперкаром Centodieci, а на завершення цієї історії побудувати найбажаніший кабріолет в світі, W16 Mistral. Але серед клієнтів Bugatti завжди знайдуться такі, кому мало. Новий Chiron Profilee як раз побудований для такого щасливчика, але його ім’я ще належить обрати.
Новий Bugatti Chiron Profilee прагне до компромісу в керованості на трасі та динамічності Chiron Pur Sport, але виконаний в більш класичних формах без масованого фіксованого заднього крила. Спершу Profilee планувався в більшій кількості, ніж один автомобіль, однак виробник попросту не передбачив наскільки популярним може виявитися Chiron Pur Sport, на котрому він заснований, тому зробити серію Profilee означає перевищити ліміт в 500 одиниць для Chiron, що не представляється можливим.
Тому автомобіль перед нами назавжди залишиться єдиним існуючим Bugatti Chiron Profilee, а ім’я його власника стане відомим на благодійному аукціоні RM Sotheby’s 1 лютого 2023 року.
Названий насправді не на честь вишуканого десерту, а на честь автомобілів Type 46 та 50 Жана Бугатті, що отримали цю назву за свої відмінні силуети, візитною карткою Profilee є невелике гідравлічне заднє антикрило замість фіксованого спойлера у Pur Sport. Це антикрило забезпечує притискну силу та відводить гаряче повітря з моторного відсіку.
Спереду Bugatti Chiron Profilee не відрізняється від батьківської моделі з характерними широкими нижніми повітрозабірниками по обидві сторони від великої підковоподібної решітки радіатору, але ви не знайдете ще один Chiron в елегантній синій фарбі Profilee Argent Atlantique. Нижня частина кузову автомобіля оздоблена вуглецевим волокном темно синього кольору Bugatti Blu Royal, котрий повторюється в ексклюзивному дизайні коліс. Profilee також є єдиним Chiron з оздобленням салону плетеною шкірою, що складається з 2 500 метрів шкіряних смужок, формуючих виключний текстурний малюнок дверних панелей та центрального тунелю.
Такий варіант внутрішнього оздоблення разюче відрізняється від гоночного Pur Sport, обшитого алькантарою, але під цією оболонкою машини скривають більше спорідненості: в них однакові налаштування шасі, спрямоване на підвищення маневреності. При цьому пружини Profilee на 10% жорсткіші, ніж в Chiron Sport, а задня вісь має на 50% більше від’ємного розвалу для покращення зчеплення в поворотах.
Максимальну швидкість Bugatti Chiron Profilee обмежено на відмітці 380 км/год, хоча це все ще краще за 350 км/год у Pur Sport, проте важливо те, що динаміка розгону унікального екземпляру відповідає характеристикам звичайного Chiron: 2,3-секунди з нуля до ста та 5,5-секунди до 200 км/год.
В моторному відсіку Bugatti Chiron Profilee працює W16 потужністю 1 500 к.с. від базового Chiron, а не версія на 1 600-сил як у Super Sport, хоча Pforilee динамічніший від рекордного Super Sport 300+ до швидкості 240 км/год, але потім починає відставати.
Єдине, чого не розкриває виробник, це вага Profilee, проте Pur Sport на 50 легший від стандартного Chiron, але багато в чому це пов’язано з фіксованим крилом та з хитрими карбоновими колесами, чого нема у його більш розкішного собрата.