Концепт Volkswagen ID. GTI привернув багато уваги на Мюнхенському автосалоні 2023 року, але це не був єдиний презентований на виставці електричний хетчбек. Зовсім навпаки: Cupra презентувала тут концепт Raval, котрий є анонсом майбутньої серійної моделі, що встане на конвеєр в 2025 році.
Створений для клієнтів нового покоління, котрі шукають щось «міське, молодіжне та на 100% електричне», Raval іменований на честь району в Барселоні та випускатиметься серійно на заводі SEAT в Мартореллі, Іспанія.
Дизайн Cupra Raval відрізняє кутаста естетика та трикутні фарі, а також гострі повітряні шторки. До них приєднується масований повітрозабірник та щось на кшталт елементів оздоблення з вуглецевого волокна.
Від останнього елементу, неодмінно, в серійній моделі відмовляться, але ми можемо очікувати збереження значної частини концептуального дизайну, а ще привабливе поєднання м’яких вигинів та різких ліній. Ми також не здивуємося, якщо задню частину машини пом’якшать, оскільки вона повністю зайнята масованим дифузором та надмірним спойлером.
Довжина Cupra Raval складає 4 030 мм, що на 29 мм коротше, ніж у SEAT Ibiza. Він побудований на платформі MEB Small/Entry та оснащений переднім електродвигуном потужністю 226 к.с. / 166 кВт. Виробник заявляє розгін від 0 до 100 км/год за 6,9-секунди та запас ходу до 440 км.
Ці цифри практично ідентичні Volkswagen ID.2all Concept, котрий має довжину 4 050 мм. Концепт Фольксваген також розганяється до сотні швидше за сім секунд та розвиває максимальну швидкість 160 км/год при задекларованому запасі ходу 450 км за циклом WLTP.