Оскільки дію прискореної інфляції на фоні війни Росії проти України та всього цивілізованого світу ніхто не відміняв, на цьому фоні ростуть ціна на енергоносії, рахунки за світло, газ та на автомобілі. Компанії Audi, в цьому світлі, довелося переглянути свої початкові плани щодо запуску електричного супер-кроссоверу SQ8 e-tron та почати його продаж за колосальну суму від £97 500 в Англії.
Це $121 805 за поточним обмінним курсом, та – в захист Audi – ви отримуєте відмінний автомобіль. В базовому варіанті пропонується кроссовер з рівнем оздоблення салону S та набором Black Edition з легкосплавними дисками розміром 21 дюйм та чотиризонним автоматичним клімат-контролем всередині. В стандартну комплектацію також входять проекційний дисплей, пакет розширеної світлодіодної підсвітки салону, адаптивна пневматична підсвітка із спортивними налаштуваннями, глянцево-чорні зовнішні акценти, антрацитові вставки, передні сидіння Super Sport, шкіряне оздоблення, а також пакет допомоги при парковці.
На більш високому рівні Vorsprung додаються колеса розміром на 22 дюйми, цифрові матричні фари Audi Beam, а також камери замість традиційних дзеркал заднього виду з двома внутрішніми дисплеями, розташованими на дверних картах.
Список продовжують електропривід дверей, адаптивні дворніки, розширений шкіряний пакет, сонцезахисні шторки для заднього та задніх бокових вікон, пакет S Technology Pack Pro та Tour, система City Assist та електричне регулювання рульової колонки. За таке оснащення Audi SQ8 e-tron в Британії просять від £114 500 або $143 085, тоді як Audi SQ8 Sportback e-tron Vorsprung стартує від £117 000 / $146 205.
Основні відмінності між стандартним типом кузову та Sportback заключаються в лінії даху останнього, надиханого купе, що забирає простору над головами задні пасажирів заради більш інтригуючого дизайну. З іншого боку, занижений варіант даху кращий з точки зору аеродинаміки, тому він збільшує запас ходу на повній зарядці 114-кіловатної батареї. Згідно тестуванню WLTP, клієнти можуть розраховувати на 433 – 444 км дальності ходу, що доволі добрий показник при вазі машини в 2 650 кг.
Швидка зарядка Audi SQ8 e-tron від 10 до 80% при використанні зарядного пристрою на 170 кВт займає 31 хвилину, а при 11 кіловатах час зарядки від 0 до 100 процентів затягується на 11 годин 30 хвилин.
В обидвох конфігураціях кузову Audi SQ8 e-tron використовує по три електродвигуни, по одному на передній осі та по два на задній осі. Крутний момент автоматично розподілюється між колесами практично миттєво, за рахунок чого імітується робота векторизації крутного моменту для покращення керованості.
Audi SQ8 e-tron розвиває 503 к.с. потужності та 973 Нм крутного моменту, а максимальна швидкість обмежена на відмітці 210 км/год. Для порівняння, на аналогічну максималку здатний найбюджетніший Volkswagen Polo із трициліндровим турбодвигуном 1.0 TSI.
Однак Polo не здатний на інше: розігнатися до 100 кілометрів на годину за 4,5-секунди, що робить SQ8 e-tron одним із найдинамічніших кроссоверів на ринку.