Volkswagen побудував новий електричний концепт ID.XTREME, що представляє собою позашляховик із повним приводом, великим кліренсом та повним набором засобів підготовки до бездоріжжя, щоб оцінити реакцію серед ентузіастів електромобілів. Презентація експериментального авто пройшла на щорічному зліті власників електромобілів D. Treffen в Локарно, Швейцарія.
В якості основи для Volkswagen ID.XTREME став заводський електро-кроссовер ID.4 GTX, тобто найпотужніша модифікація в лінійці. Він оснащений новим програмним забезпеченням та високопродуктивним приводом підвищеної віддачі 285 кВт / 733 к.с., або на 65 кВт / 86 к.с. більше, ніж у ID.4 GTX.
Екстер’єр Volkswagen ID.XTREME отримав покращення, щоб відповідати вимогам жорсткого бездоріжжя. Ця підготовка включає новий кузовний обвіс із розширеними на 50 мм крилами, що були надруковані на 3D-принтері. Концепт поставлений на 18-дюймові колеса із позашляховими шинами, а його алюмінієве днище повністю герметизоване, щоб захистити батареї та салон від можливих проблем із проникненням вологи на пересічній місцевості. В доповнення до переліченого, спереду встановлено невеликий кенгурятник, а також ралійна підвіска, плюс додалися рейлінги на дах із зафіксованим на них світлодіодним прожектором.
Цікавою особливістю Volkswagen ID.XTREME Concet є система озвучування руху, що передає звук на спеціальні динаміки в колісних арках. В салоні встановлені оновлені сидіння із алькантари та в оранжевих акцентах, котрі відповідають загальній темі оформлення авто.
Концепт побудований на тестовому екземплярі Volkswagen ID.4 GTX та живиться від старого акумуляторного блоку ємністю 82 кВт год. І хоча немає впевненості, чи буде коли-небудь побудована серійна версія такого електро-позашляховика, виглядає, наче Volkswagen готовий серйозно розглянути всі зібрані відгуки від своїх прихильників.
«Нам сильно не терпиться дізнатися, як прихильники електромобілів відреагують на наш експеримент із VW ID.XTREME. Покладаючись на відгуки нашої спільноти, ми вирішимо, як продовжувати роботу над проектом», — заявив Сілке Багчик, голова лінійки продуктів на платформі MEB в компанії Volkswagen.