За 11 років своєї історії Lamborghini Aventador прийшов до фінальної точки з кінцевим рахунком 11 465 випущених екземплярів, про що йдеться в офіційному прес-релізі цієї знакової події, також знаменуючої відхід на покій легендарного неелектрифікованого атмосферного двигуна V12 Lamborghini.
Останній Lamborghini Aventador LP 780-4 Ultimae Roadster відправився до покупця у Швейцарії та пофарбований в ексклюзивний світло-блакитний колір з палітри Ad Personam. До такого фінішу Aventador приходить із затримкою після перезапуску виробничої лінії на заводі Lamborghini в Сант’Агата-Болоньєзе та відновлення ланцюгів постачання комплектуючих через втрату 15 суперкарів прощальної серії в результаті аварії ролкера що їх перевозив в Атлантиці.
Представлений на Женевському автосалоні 2011 року, Lamborghini Aventador LP 700-4 провів життя згідно із всіма статутами італійського бренду. Він був оснащений найпотужнішим на той момент 6,5-літровим двигуном V12 та перевищив свого попередника Murcielago, ставши найвідомішим та незабутнім автомобілем Lamborghini.
«Lamborghini Aventador змінив правила гри з моменту своєї появи та виконував роль флагманської моделі Lamborghini протягом 11 років виробництва», — говорить Стефан Вінкельманн, голова та виконавчий директор Automobili Lamborghini. «Aventador — це стрибок на два покоління з точки зору дизайну та технологій, це носій виключного пакету унікальних інноваційних технологій та просто приголомшливих характеристик».
За весь час свого існування Aventador став найуспішнішим автомобілем з точки зору продаж, в порівнянні із будь-яким автомобілем Lamborghini до нього із двигуном V12. Всього за п’ять років свого існування він перевищив продажі Murcielago, що склали 5 000 одиниць та досягнув більшого, ніж всі Lamborghini V12 до нього разом взяті.
«Двигун V12 був частиною спадщини Lamborghini з перших днів існування компанії: він був серцем ключових моделей від Miura до Diablo, від Countach до Murcielago», — підсумовує Вінкельманн.
Останній Lamborghini Aventador LP 780-4 забирає із собою в історію безнаддувний V12 в неелектрифікованому вигляді, однак більш сучасну його версію все ж таки будуть випускати. Наступний флагманський суперкар компанії отримає плагін-гібридну трансмісію, котра, як очікується, буде поєднювати електродвигуни та V12. За словами Вінкельманна, ця історія почнеться в тому ж місці, де з нами прощається Aventador.
«Aventador втілив в себе компетенцію Lamborghini в сфері дизайну та інженерії, коли він дебютував в 2011 році, з цінностями Lamborghini, котрі завжди знаходяться в центрі уваги компанії. Ці принципи лежать в основі Lamborghini Aventador та гарантують йому позачасову привабливість».