Volkswagen оголосив про серію оновлень для електричних кроссоверів ID.4 та ID.5 європейської збірки. Незважаючи на те, що зовні вони виглядають ідентично своїм попередникам, електромобілі 2024 модельного року тепер мають збільшений запас ходу до 556 км, а також користуються перевагами збільшення потужності на 82 к.с. / 60 кВт, більш швидкими можливостями зарядки та новою інформаційно-розважальною системою.
Новий акумулятор 77 кВт⋅год і задній електродвигун
Більшість удосконалень, за винятком інформаційно-розважальної системи, зосереджені на моделях, оснащених батарейкою збільшеної ємності, оскільки комплектації з базовим блоком 58 кВт⋅год отримують лише трохи більш швидку можливість зарядки 115 кВт замість 110 кВт. Навпаки, повнопривідні версії з великим запасом ходу отримують модернізовану батарею 77 кВт⋅год у парі із більш ефективним електродвигуном, що дозволяє заряджати її зі швидкістю 175 кВт.
Як і очікувалося, ці зміни позитивно впливають на показники запасу ходу WLTP. Новий Volkswagen ID.4 Pro тепер має запас ходу 550 км, що на 17 км краще, ніж до оновлення. Аналогічно, більш аеродинамічний ID.5 може проїхати до 556 км між зарядками, або на 11 км далі в порівнянні зі старою моделлю.
Окрім покращеної ефективності задній електродвигун значно потужніший і тяговитіший за попередній агрегат. Тепер він розвиває потужність 286 к.с. / 210 кВт і крутний момент 545 Нм, що на 82 к.с. / 60 кВт і 235 Нм більше, ніж у попередньої версії. Збільшення потужності трохи менш виражене в двомоторному VW ID.4 Pro 4Motion, який отримує додаткові 21 к.с. / 15 кВт і тепер відповідає сумарній потужності моделей з заднім приводом.
Незалежно від конфігурації, всі моделі ID.4 Pro та ID.5 Pro тепер розвивають більшу максимальну швидкість 180 км/год, порівняно з попередніми 160 км/год. Крім того, інженери Volkswagen оптимізували налаштування опційної адаптивної підвіски (DCC), забезпечуючи «більше різниці у відчуттях між комфортом і динамікою».
Нарешті, двомоторні спортивні Volkswagen ID.4 GTX та ID.5 GTX тепер розвивають потужність 340 к.с. / 250 кВт, що на 41 к.с. / 30 кВт більше, ніж раніше. В результаті розгін від 0 до 100 км/ч тепер займає 5,4 секунди порівняно з попередніми 6,3 секунди, а максимальна швидкість як і раніше обмежена електронікою до 180 км/год.
Більш інтуїтивно зрозуміла інформаційно-розважальна система
Хоча додаткова потужність і запас ходу є приємними оновленнями, одну річ обов’язково помітить кожний покупець – це нова інформаційно-розважальна система. Всі комплектації ID.4 і ID.5 тепер стандартно оснащуються великим 12,9-дюймовим сенсорним екраном, розташованим над сенсорними повзунками, які тепер підсвічуються. Кажуть, що нова інформаційно-розважальна система є більш інтуїтивно зрозумілою завдяки переглянутій структурі меню, а також швидшою і пропонує більше функцій, ніж раніше.
Цифрова панель приладів і опційний проекційний дисплей з доповненою реальністю також були поліпшені, а також голосовий помічник. Селектор режиму руху тепер відокремлений від корпусу цифрового кокпіту, як у седані ID.7, що дозволило розмістити більший сенсорний екран. Нарешті, автовиробник пропонує опційну нову преміум-аудіосистему Harman Kardon потужністю 480 Вт з 10 динаміками.
Попередні продажі оновлених VW ID.4 і ID.5 вже розпочалися на європейських ринках, ціни залишилися незмінними порівняно з попередніми версіями, починаючи з €40 335 / $42 786 у Німеччині. Варто зазначити, що подібні оновлення були нещодавно впроваджені для братів і сестер по VAG, моделей Audi Q4 e-tron і Skoda Enyaq vRS.