Історія Audi TT закінчується тут і зараз, але вона не була короткою. Audi щойно випустила з конвеєра останній екземпляр TT після 25-річного виробничого циклу. Німецький автовиробник залишить останню машину собі.
Audi відмовляється від TT. Протягом останніх кількох місяців німецький автовиробник випустив кілька прощальних модифікацій «тетешки», останньою з яких стала TT Roadster, натхненна першим поколінням моделі, випущеної чверть століття тому. Прощальна Audi TT Roadster — це ексклюзив для США, вартістю $67 800.
Audi випустила лише 50 екземплярів Audi TT Roadster Final Edition, всі вони оснащені 2,0-літровим турбованим двигуном потужністю 228 кінських сил і крутним моментом 350 Нм. Їх достатньо для розгону від 0 до 97 кілометрів на годину за 5,5 секунд.
Audi представила першу TT у кузові купе у вересні 1998 року, а потім у кузові родстера в серпні 1999 року. Абревіатура TT означає «Tourist Trophy» — легендарну мотоциклетну гонку на острові Мэн у Великій Британії, одну з найстаріших автоспортивних подій у світі, де Audi досягла успіху. Абревіатура TT також розшифровується як «Technology and Tradition».
Модель пережила три покоління. Ще у лютому Audi оголосила, що TT скоро покине виробничу лінію. Отже, тепер настав час автомобілю попрощатися. Останній TT зійшов з конвеєра заводу Audi в Дьєрі, Угорщина. Підприємство поступово буде перетворено на центр виробництва електродвигунів.
Найостанніший екземпляр — це Audi TTS Coupe у сірому кольорі Chronos Gray, побудований на платформі MQB концерну Volkswagen Group. Він оснащений турбованим 2,0-літровим п’ятициліндровим бензиновим двигуном, з’єднаним з системою повного приводу quattro. У минулому Audi продавала TT також з двигуном VR6.